#1
Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Immo zei:kunlan zei:In een zomervakantie een sessie van meer dan 30 uur gehad om m'n Rank 12 te halen![]()
Heb zelf rank 13 weten te halen in wow, heb er geen seconde spijt van gehad dat ik die tijd erin heb gestopt. Ben ongeveer een maand geleden met wow gestopt. Eve-online is nu mijn nieuwe verslavende game.
Games die ik op het moment ook speel zijn HoN en CoH. Zijn er toevallig andere die deze games ook spelen?
TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immo zei:TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht.![]()
DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
Wacky zei:Heb wel de indruk als ik naar C&C 3 kijk dat westwood zijn best doet om het succes van starcraft te kopieren. Het gaat belachelijk snel nu, elk unit heeft zijn eigen special ability en ze proberen voorzichtig iets meer onderscheid te maken tussen de rassen en de manier waarop ze bouwen enzo
TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
DrippTone zei:TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
Na Generals Zero Hour ben ik gestopt met spellen kopen, hou me niet meer bezig met de nieuwe. Maar zo nu en dan al die ouwe spellen van vroeger naar boven halen is erg leuk.![]()
kunlan zei:Valt wel op, diehard gamers zijn altijd tot de vroege voormiddag wakker![]()
DrippTone zei:Riven ja, heb ik ook gespeelt. Heerlijk spel, om in te verdwalen met een vaag hoofd.![]()

TeKNoZem zei:Immo zei:TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht.![]()
;o Amarr. Vet. =) M'n main is een Caldari, heet Lyserg Diethel.
Mja ik ben al een kleine 1,5 jaar bezig. Mja eigelijk 2 jaar maar ben er een half jaar tussenuit geweest.
EVE is de enige MMO die ik tot nu toe m'n geld waardig heb gevonden. Ook de enige MMO waar de tijd die je erin steekt ook daadwerkelijk resultaat laat zien.. Tis ook geen constante grind, sinds er geen exp is.
Immo zei:Ik ben zelf Galante maar vlieg in Amarr schepen. :P Ik zal je vanmiddag even toevoegen in m'n buddylist.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."