Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was verslaafd aan red alert 2 daarna medal of honor allied assault daarna guild wars 6000 uur gespeeld maar ik speel nu zelden."
"Speed nemen om af te vallen is als morfine nemen voor een griepje."
"speeseend hoe lang zit jij al aan de suboxone? en heb je al overwogen of een poging gewaagd om helemaal te kappen ermee?"
"Dus speeseend je bent ook van de suboxone af knap hoor maat respect. Hoe was de afkick ervan als ik vragen mag en hoe lang duurde het? Vet succes verder man en ben trots op je!"
"Toen ik kapte met methadon was ik een maand ziek en daarna word het langzaam minder.(das normaal voor langere gebruikers) ps. ik heb best veel verhalen over irritable bowel syndrome en methadon, zou het kunnen zijn dat methadon dit veroorzaakt? Ik weet dat methadon best giftig is en veel slechter dan normale bruin."
"bij mij 1e week lichamelijk erg zwaar. 2e week was het geestelijk erg zwaar depresief 3e week langzaam minder maar slapen idd dat duurt wel ff voordat je weer normaal kan pitten, het ergste is wel die restless leg en arm syndrome."
"Dan moet je stoppen maat sjezus denk je niet dat dat een indicatie is dat je jezelf mischien een beetje heb laten gaan?"
"Ik heb 12 jaar methadon gebruikt, op mijn hoogst zat ik op 75mg per dag. Ben nu meer dan 6 jaar clean van methadon en opiaat vrij na 2 (methadon) afkick pogingen. 1e keer zat ik na 2 maanden weer aan de heroine maar gelukkig in 2011 ben ik wel succesvol gestopt met die poep. Die afkick dat was geen fijne ervaring, dat duurt letterlijk maanden maar de 1e maand en dan met name de 1e en 2e week zijn het zwaarst dan word het langzaam beter. Na mijn afkick heb ik besloten om alles in mijn macht te doen om mijn vrijheid te behouden. Clean zijn is vrijheid in mijn opinie, Ik had letterlijk nachtmerries dat ik weer verslaafd was en er weer aan vast zat. kortom het is mogelijk om af te kicken van zelfs de naarste drugs of verslavingen maar je moet het natuurlijk wel echt willen en bereid zijn om ervoor te werken maar ook de middelen en steun hebben tevens moet je bereid zijn bepaalde dingen op te offeren in je leven. Klinkt mischien zwaar maar het is de moeite dubbel en dwars waard neem dat maar van mij aan. Succes.."
"17 jaar en ben nu 31 en zit op suboxone, maar ik gebruik er ook nog bij helaas. Wat niet zo een goede combinatie is, maarja heb nu geen geld meer dus nog zeker anderhalve week op suboxone, nu bijna 48 uur na me laatste dosis hero en voel me nog steeds behoorlijk koud en gewoon niet 100%, slecht geslapen ook. Dat is ook een van die kutte dingen van heroine afkick het lijkt wel alsof je botten in ijs zijn gedompeld en dan terug gezet in je lichaam je heb het gewoon de hele tijd koud. En toch loop je vies te zweten onder je oksels enzo bah wat haat ik dat spul, heeft me leven en me lijf helemaal verpest. Dus voor iedereen die eraan denkt om heroine te gebruiken DOE HET ALSTUBLIEFT NIET JE HELE LEVEN GAAT ERAAN GEGARANDEERD!!!"
"hoe lang was je ziek? en ik dacht dat miroya ook naltrexone/ snelle detox deed google miroya.nl"