#1
thanx voor alle support, dit was mijn 3e dag zonder pep en het viel niet mee, ik was hartstikke moe en ik deed niks anders als slapen. Moet mijn eigen energie weer opbouwen en dat zal wel even gaan duren.. en nu ga ik weer slapen want ik ben MOE!
Milos zei:gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland.. hij was afgekickt van hero dankzij landlopen, moet je ook is proberen, maar hij was wel 1 keer opgepakt omdat het toen strafbaar was,, je ziet maar..
Milos
Waarschijnlijk is die opgepakt geweest omdat die ergens aan de weg zijn tent heeft opgezet of iets dergelijksFlaffie zei:Milos zei:gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland.. hij was afgekickt van hero dankzij landlopen, moet je ook is proberen, maar hij was wel 1 keer opgepakt omdat het toen strafbaar was,, je ziet maar..
Milos
Is het strafbaar om te lopen?
Ik vat hem niet helemaal ...
Ligt dit keer niet aan mij denk ik.
Ja precies zei:Vandaag toch weer wat speed op...cold turkey stoppen werkt niet na 12 jaar. Ik kan het beter afbouwen. Voel me wel zwak dat ik toch overstag ben gegaan, aan de andere kant is afbouwen beter denk ik..Zo fucking moeilijk om te stoppen!!
Daar heeft ie nu de energie toch niet voorMilos zei:gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland..
Taat zei:Daar heeft ie nu de energie toch niet voorMilos zei:gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland..![]()
Marla Singer zei:Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij:Overigens is de TS een zij en geen hij...
![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."