Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beastbody zei: Ik rook helemaal niet.. Ik ken overigens genoeg mensen die anabolen met (soft) drugs combineren. Klik om te vergroten... gefeliciteerd man!"
"wie zegt dat ik maat S heb? das dan helemaal zonde als je xtc gebruikt met anabolen, is superslecht voor je spieren en iemand die elke dag aan de bruin zit haalt idd de 50vaak niet. ligt er natuurlijk wel aan wannee rje begonne ben maar das meestal 20-25. en ik zeg ook niet dat je er niet oud mee kan worden maar je moet je hele leven blijven afbouwen dan enzo. dus dan ben je er veel tijd van je leven mee bezig, alleen maar voor wat meer ontwikkelde spieren..."
"Beastbody zei: Dat je lul krimpt is klare onzin. Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren. Echter met een nakuur is dit zo verholpen. GHB heb ik wel is gebruikt maar kan me niet indenken dat dit goed is in de fitness-BB sport. Ik viel meteen in slaap, wel goed geslapen overigens. Jullie praten hier over bruin? is dat een ander woord voor anabolen ofzo..? Klik om te vergroten... bruin = heroine en ghb is een drug die je goed moet gebruiken, je moet 5ml nemen ongeveer, neem je iets meer ga je hard, neem je teveel bv 8ml val je in slaap..."
"Endymion zei: en achter de wijven aan Klik om te vergroten... je jaagt ze allemaal weg"
"noten"
"ADutchNightmare zei: Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar? Klik om te vergroten... Op dit moment zijn er Roze eekhoorns, Q-dance en Speakers die goed zijn. Vast nog wel wat meer maar deze zijn weer in miljoenen gedrukt als ik het zo hoor"
"gewoon die paar pillen die je heb, in een grip zakje. dan afdekfolie strak er omheen zodat het wat kleiner word. ducktape en onder je zak plakken(wel zorgen dat je m geschoren hebt, anders doet het pijn met lopen en opstaan, lol) succes"
"roze hartjes(100mg) prima voor een beginner, helemaal clean alleen mdma. heb nu witte tweelingen?! 180mg kan er niks over vinden op internet, iemand die er meer van weet?!"
"Re: 35+ vrouwen ik vind het altijd geniaal! zat met thunderdome met een gast in de trein van 38 die had 4 gram coke op geweldige vent"
"sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen? hier de leraar body-building uithangen? er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen... no offense maar dit is zonde van je tijd, in deze tijd kon je beter aan de gewichten hangen overigens snap ik bodybuilding nooit echt zo, je traint (bijna) elke dag en je let op je voeding je drinkt niet gebruikt geen drugs etc etc. en dan gaan ze anabolen gebruiken waardoor je 15jaar later je lever/hart-kwalen krijgt. even wat punten/feiten/meningen op een rijtje. 1. je past moeilijk "normale" kleren, bent focking breed waardoor je veel normale dingetjes niet eens kan doen omdat je simpelweg te breed bent. 2. je moet (bijna) alles laten voor je lichaam. 3. je leeft voor je lichaam waardoor je dus bijna niet kan genieten van andere mooie dingen, alleen van je gespierde lichaam dan. 4. met gebruik van anabolen verkort je je levensduur enorm waardoor je op je 40-50ste last krijgt van hart of lever kwalen etc. 5. als je ouder word en nog leeft, kan je niet zomaar stoppen, moet je eerst afbouwen, dus je leeft echt alleen maar daarvoor en dat is het natuurlijk niet waard. het is een beetje hetzelfde als een drugsjunkie, alleen dan met fitness dus eigenlijk ook best wel zielig...."