Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hij is wel een stoere man"
"Plimu zei: je gaat niet trippen op xtc je gaat spacen van xtc niet trippen kan het nou een keer over zijn met dat ge-trip op xtc Klik om te vergroten... Klopt. Trippen niet, maar ik hallucineer wel altijd met xtc op."
"Hoe maak je een duitser? tss wat zijn dat nou voor zinloze vragen."
"Zwaar focked! Maar dit is geen bad trip. Gewoon zwaar verkeerd gevallen. Meer een lichamelijke reactie dan een bad trip vind ik."
"aajow, zo te lezen ga jij verslaafd raken..."
"Yvan zei: Flaffie zei: wat een debiel Klik om te vergroten... sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé.. Klik om te vergroten... Sommige mensen kunnen echt niet met drugs omgaan hé.."
"ja idd.. anorexiapatienten die wegen echt geen 60 kilo... eerder 40."
"Ghanzibaldhi zei: Gewoon thuis met vrienden, 5 keer dezelfde film kijken en super veel bier drinken en blowen... SUCCES GEGARANDEERD! Klik om te vergroten... Beter gewoon dikke jonkos en geen film. Als ik onder invloed ben van X plus thc dan ga ik de gekste dingen doen. Ik kan iig niet stilzitten en naar een film kijken. Ik ga mensen masseren maakt niet uit wie, ook al ken ik ze niet. Ik ga met diegene praten en schaam me nergens voor. Ik ben absoluut geen homo maar ik heb al ook al heel veel gasten gemasseerd. Alleen het probleem is als ik eenmaal begin met masseren wilt iedereen gemasseerd worden omdat het uberlekker is."
"Ik denk dat het toeval is en niks met de xtc te maken heeft. Wat de dokter zegt lijkt me ook sterk.Hij heeft er natuurlijk wel een stuk meer verstand van dan ik maar ik denk eerder dat je een koudje gevat hebt vanwege dat benauwde gevoel. Ik neem aan dat jij met dat benauwde gevoel bedoelt dat als je inademt het pijn doet tussen je keel en je bovenlichaam. Dit had ik vroeger weleens als ik lang in een buitenzwembad had gezwommen terwijl het niet zo heel warm was. Maar dat gevoel is een beetje moeilijk om gedetailleerd uit te leggen."
"[youtube]SI6KTW0Z-4Y[/youtube] omg goede oude tijd"