Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad om er af te blijven. Maar door de vakantie heb ik niet echt veel te doen. En het is meer een soort verveling-doden. Ik geef mezelf nu een week de tijd om het te beindigen heb contacten verwijderd die niet goed voor me zijn vanwege die shit. Maar als het toch zo ver gaat komen wat ik niet hoop kan je dan beginnen om naar de dokter te gaan? Heeft hij dan een medicijn of moet je echt gelijk naar afkick kliniek? Dat klinkt zo heftig en zo zie ik mezelf helemaal niet. Ik ben 19 jaar en ga naar het 3e jaar van de kunst academie.Ik heb altijd alles gehaald en heb wel vaker gebruikt maar dus niet dagelijks zoals nu. De reden dat ik het deed was omdat me vriend me te dik vond. Ik was ook wel wat zwaar 73 kg en 171 maar nu weeg ik 60. Ik moet niet lichter worden. En ik deed het ook omdat ik de pijn en problemen die ik ervaarde te verdoven. Verder maakte ik heel mijn huis erg goed en vaak schoon, deed ik de dingen die ik moet doen en was ik heel erg positief en gezellig. Het leven was spannend etc. Ik zit ook in therapie omdat ik een persoonlijkheidstoornis zou hebben. Maar ik geloof er steeds meer in dat zo iedereen wel een label kan krijgen. Ik ging er eerst zo ingeloven dat ik dat had dat het het ook werd. /nu weet ik wel beter. Ik ben gewoon aan het volwassen worden en dan struggle je met overgang van jeugd toen ales nog nieuw en spannend was naar een fase van acceptatie dat niet alles even spannend meer is. Dus de vragen zijn, jawohl; 1. Heeft de dokter ook iets verkrijgbaar voor als ik eventueel moeite zelf krijg met afkicken? 2. Moet ik gelijk naar een afkick kliniek? Voor mijn gevoel is dat overdreven en ook SUPER DUUR. Let me know. Hebben jullie ook wel een een periode van 1 of 2 maanden gedaan en daarna kunnen stoppen en hoe? etc"
"Re: Hulp zoeken afkicken Bedankt voor de reacties. Ik heb nu meer dan 6 uur geslapen en voel me gelijk al realistischer. Ik ben blij dat ik niet zo goed en lang tegen pep kan. Dan is het ook niet motiverend om het te blijven gebruiken. Ik ga sowieso geen beloftes of wat dan ook met mezelf maken. Ik weet van mezelf dat ik nu er een aantal maanden of misschien voor altijd van afblijf. Ik ga van het positieve uit. Het gaat me lukken!"
"Re: Hulp zoeken afkicken Wat fijn dat ik via dit forum er over kan praten. Ja ongeveer 2 maanden en in die 2 maanden heb ik dus 5/6 gram gebruikt. De eerste maand was het een mini lijntje per ochtend en dan gewoon goed slapen en eten. Toen was er niks aan de hand. Maar toen was ik ook weer paar dagen gestopt. Toen ging ik weer beginnen maar ik begon savonds. En als je daar de eerste stap fout zet ga je dus een nacht overslaan. Dus een tip voor mezelf als ik het ooit nog is doe in de ochtend beginnen en savonds niks. Uberhuapt niks natuurlijk. Ik ben heel erg bewust van alles wat speed maar heeft te maken. Alleen ik slaap normaal tijd met mijn vriend en vanavond niet. En nu ben ik best bang. De schimmen. De geluiden die ik denk te horen maar dat is gewoon de wind. Bang dat er iemand in me kamer komt. En bang dat ik is een keer een ECHt realistisch beeld gaat zien zoals een mens o foz. Kan dat? Ik ben misschien een aansteller. I don't know. Ik maak me wel snel zorgen en denk vaak dat dingen erger zijn dan ze zijn. En lees ook hier dat achteraf het allemaal wel mee valt altijd maar door de pep lijkt het allemaal zo dramatisch. Gelukkig ben ik nu al aan het ingrijpen! En ik weet dat ik het kan. En wat de eerste poster al zei. Ik word er nu alleen maar zwaarmoedig van, moe, bedroefd, prikkelig, verveeld, para, zwak, krampen in me maag omdat ik per dag misschien 1 boteram eet en heel veel fruit ontbijt. En dat is ech niet leuk meer. Dit gaat nergens meer over. Gelukkig maar dat je het niet meer zo goed voelt als eerst."
"Re: Hulp zoeken afkicken Inderdaad en zie topic 'ik kan nooit de antwoorden vinden' iets in die trand. Ik ben er al uit gestapt en ik mis het zeker niet! Zo moeilijk was he tniet achteraf gezien erger dan ik dacht ."
"Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden Ik heb vrijdag de shit weg gegooid. En eigenlijk de dag nadat ik het had weg gegooid was het gelijk veel makkelijker om er objectief naar te kijken. Ik heb nu totaal geen behoefte eraan. Het enige jammere vind ik dat ik gewoon weer eet en zo. niet super veel gelukkig. Ik ben zo blij dat ik uit de cirkel ben gestapt. Laatste dagen was het meer automatischme terwijl ik de effecten niet meer voelde. Zo moeilijk is het niet. En heb niet echt afkick verschijnselen. Voelde me enkel een beetje 'stoned' en nog en eens super moe. Heb er echt veel van geleerd De reden dat ik er aan begon was om af te vallen. En toen merkte ik dat veel beter kon concentreren en focussen etc. Maar naar een poos merkte ik de effecten niet meer echt en werd ik er alleen maar paranoide van. Het was niet dat ik nachten door trok hoor. Heb wel een paar nachten gehad dat ik gewoon niet kon slapen. Maar voor de rest was het puur om gewoon ook wat afleiding en eens wat anders in me leven. Ik ben zelfs blij dat ik het heb gedaan. omdat het me nu weer sterker heeft gemaakt en angsten heeft overwonnen. Bedankt voor jullie reacties ik heb hier heel erg veel aan. Ik ben trouwens 1.71 en weeg nu inmiddels 62 kilo weer. Heb heel even rond de 60 gewogen. maar ik eet weer dus 62 is logisch. Woog een jaar geleden iets van 73 en 62 is goed voor mij."
"Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden Carlitos zei: Ga je ook nachten door? Dat is funest voor para,en het praten/wazig zijn oa. Chronisch slaap tekort doet fouten gaan maken want je motoriek = vertraagd / verstoord.. Als jij een chronisch slaaptekort heb opgebouwd word je anders in je handelen gewoon. En achteraf niet weten meer precies wat je deed in situatie's. Dat komt neer op dat je niet bewust van de fouten je dan maakt. Dit telt voor de nuchtere mens ook,gooi daar wat pep overheen 2 maanden terwijl er depressieve gevoelens aanwezig zijn dan doet het wel wat met je!! Gebruik zelf voor €12:00 middag ivm slaap en dan gooi ik nog een benzo'tje of iets er tegenaan. Pak je rust en zorg voor genoeg slaap,maar niet overdreven dus bouw een ritme op en over 2 maanden zal er een stuk rust zijn. Enigste ding is het moeten stoppen van de speed en dit hoeft niet persee moeiijk te zijn al voelt het wel zo.Het is kwestie van eruit stappen die cirkel. Succces Ps. dan heb ik het nog niet over het voedingselement gehad (vergeten) ook groot belang. En na 2 maanden,test je speed dan weet je wat je neemt .. Klik om te vergroten... Ja dat zeggen ze dat je net zo lang down gaat als up vise versa. Maar ik heb het idee dat ik nu gewoon alweer de oude ben eigenlijk. Dus 2 maanden is echt overdreven. Heb gisteren en vandaag zelfs alweer 1000 km auto gereden ging goed. Merkte wel alleen voor het eerste dat ik bijna in slaap viel dat was het min puntje."
"Wat heb je dit helder verwoord. Ik heb het echt met je te doen. Dit is gewoon geestelijke marteling een een nachtmerrie die tot leven komt. Dat kan een ander bijna niet vatten. Heb ook wel eens zoiets gelijks mee gemaakt. Ik zou veel kunnen zeggen maar ik doe het liever niet. Het lijkt mij echt afschuwelijk als mijn vriend sex heeft met een vriendin van hem of van mij. Ik zou spontaan het spoor bijster zijn. Weeg de voordelen en de nadelen af op lange termijn. Vaak komt daar uit wat je niet hoopt omdat het moeilijk is om te kiezen voor verandering. Verstand en gevoel lastig"
"Ik denk wanneer je het super graag wilt je het dan misschien onderbewuste teveel opdringt waardoor het geforceerd wordt en je daarom misschien meisjes niet aantrekt. Dit is maar mogelijkheid. Aangezien er al zoveel gezegt is in dit topic."
"Ik begrijp het wel denk ik. Je moet de bron aanpakken. Ze is erg ontevreden en hoe komt dat? (vraag jezelf af). Wat moet er gebeuren dat ze stabiel word. Ze moet een drive hebben een motivatie. School motiveerd haar duidelijk niet. Ze verveeld zich en dat maakt het leven een stukje boeiender of het leid haar af van de realiteit."
"Petrovic zei: L-tyrosine kan je helpen, dit kan je gewoon in de apotheek/ smartshop krijgen. Dit is een precursor van L-dopa en dopamine, en het stimuleert de dopamine aanmaak net als 5-htp dat voor serotonine doet. Ik heb zelf speed ongeveer 2 maanden misbruikt, en dit helpt me goed om we wat fitter te voelen. Ik had zelf na 2 weken geen last meer van die vermoeidheid, ik gebruik nu niet meer elke dag, maar 1keer in week, of 1 keer in de 2 weken. Waar een wil is is een weg . Heel veel succes . Klik om te vergroten... Echt raar he. Dat had ik ook. Ik was altijd super moe. Toen even speed gebruik een maand en daarna gestopt en veel energie en veel meer actief doen en opruimen etc. Omdat je dat dan gewend ben. Het helpt je wel dus om op bepaalde vlakken geconditioneerd te worden."