Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke dankjewel Heeft iemand info en raad over Chillers en cacti?"
"Oke dankjewel, Je hebt gelijk, ik ging bij die truffels ook wel dingen over mezelf leren en over andere. Het was een fijne ervaring om een keer te doen, maar 1x is wel voldoende, ben beetje benauwd dat ik weer een beetje bad ga ofzo. Maar ik sta open voor alle andere tripmiddelen, om gewoon 1x te proberen. Heeft 2C-E ook nog een andere benaming? Grtz"
"Yo peepz, Ik had een vraagje aan jullie. Nu ik al 3 jaartjes hardcore blow, ben ik wel een benieuwd naar tripmiddelen, ookwel smartproducten in de shop genoemd. Ik had twee dagen geleden truffels genomen, maar ik dacht teveel aan vervelende momenten in mijn leven zodat ik een beetje treurig werd. Later die avond was het wel gezellig en had ik geen spijt meer van de truffels. Nu wil ik weten: Zijn er nog andere leuke grappige tripmiddelen behalve paddo's truffels en LSD? Gewoon bij de smartshop te halen? Grtz"
"Hey beste mensen, Ik heb over 2 weken paddo's uit belgie van een vriend. Ik ga deze dus nemen, omdat ik het altijd al een keer meegemaakt wil hebben. Hebben jullie goede tips advies voordat je er aan begint? Wat je bijvoorbeeld sowieso mee moet nemen, eten drinken en suiker (dacht dat je van suiker het paddo gevoel weg krijgt?) Ik zal ook over 2 weken hier een verslag doen van mijn ervaring, een soort trip report dus Peace"
"Ja oke maar het was niet zo dat ik er heel erg mee zat toen die kut gedachten over vervelende dingen in me leven er kwamen, maar het verpeste de trip wel. Ik kan best wel wat hebben en kan er met alle drugs (behalve wiet/hasj) er verantwoordelijk mee omgaan. en sowieso zijn die trip ervaringen altijd maar voor 1x. cacti ga ik trouwens niet meer doen, veel te veel slechte ervaringen erover gelezen."
"Als je het met alcohol gebruikt heb ik er ook altijd minder zin in als nuchter, omdat als ik zat ben toch niet meer normaal kan denken en ik ook alles maar half beleef (en dan praat ik wel over écht zat zijn natuurlijk)"
"Hey peepz, Ik vroeg me af, Kun je ergens als 15/16 jarige coke laten testen? Of is dat strafbaar als je langskomt op zo'n leeftijd. Zoja, hoe heet zo'n instelling dan? Ik haal heel soms wat, en ik denk dat ik wel een goede dealer te pakken heb want het is ook goede sos. Maar je kan beter het zeker voor het onzekere nemen natuurlijk Alvast bedankt, DD"
"Ja interesseert me niets wat die mensen daar denken, maar ik ben bang dat ze ouders gaan inlichten ofzo of moeilijk gaan doen. Dat moet ik wel zeker weten natuurlijk. En weet je misschien hoe zo'n instelling heet? Grtz"
"Hey peepz, Ik denk dat ik een beetje psychische aandoeningen heb door het blowen. Ik leef erg veel in mijn eigen wereld en ik hoor mezelf ook steeds praten in me hoofd. Is dit te verhelpen of ben ik voor de rest van mijn leven fockt'op hier mee? Grtz"
"Ik voel me gewoon super normaal, denk dat als je meer gaat blowen dat wek over gaat. In ieder geval ik raad het niet aan het teveel te doen, het moet wel een beetje leuk blijven! Verwen jezelf eens een keer, maar niet elke dag."