#1
Stel die vraag maar aan jezelf..gewoon zoals ik dat doe!! gr. MarkoFlaffie zei:EN???
Stel die vraag maar aan jezelf..gewoon zoals ik dat doe!! gr. MarkoFlaffie zei:EN???
psychopsychedelic zei:ik wens je iig veel succes in de weg die je nog te gaan hebt!!
mischien psychedelica als alternatief?
haha sorry
marko zei:Enig idee hoe te gaan stoppen ="denk aan iets anders of geef jezelf over"TOCH?? gr. MarkoMarla Singer zei:Ik ben zelf een lange tijd speedverslaafd geweest en de theorie die ik geef, heeft mij toen goed door het begin heen geholpen. Zoals Nick ook al zegt, iedereen heeft zijn eigen manier om te stoppen en hier op het forum zijn we er om elkaar daar soms bij te helpen, door wat eigen ervaringen en tips mee te geven. Verder is het aan de gebruiker zelf wat hij/zij er mee doet, stoppen moet je uiteindelijk toch helemaal zelf doen.
Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij:Overigens is de TS een zij en geen hij...
![]()
![]()

Verslaafd? Eigenlijk moeilijk te zeggen!! Misschien wel afhankelijk, of misschien creeer ik teveel aan denkfouten!! Toch zonde vindt je nie?? maar goed laat de steen niet te hard zijn, want dan gaat het pas goed fout...maar verslaafd??? ik heb het zo nu en dan door die denkfout te maken wel nodig om af te schakelen, maar als het mij meezit hoef ik niks meer..(SPEED= NOT WHAT I NEED)Milos zei:ben je ook verslaafd aan het 'ja precies' te zegge?![]()

Fluffy zei:Het lijkt op dit forum vaak wel als aangeeft dat je wilt stopppen, dat voor sommige mensen aanleiding is om je belachelijk te maken, of dat je een loser of een watje bent ofzo. Lekker motiverend is dat, ik ben er ook mee gestopt. Want of je krijgt helemaal geen reactie, of je wordt een soort van uitgelachen. En nu kan ik mijn berichten helemaal nergens meer vinden, die worden na een maand dus gewoon verwijderd, waarschijnlijk omdat het te saai is ofzo. Nee, alleen stoer doen en opscheppen over gebruik vindt hier gehoor, hoe gekker hoe beter. En de beheerders van dit forum doen er net zo hard aan mee, je kan dit beter een PRO-drugs forum noemen, want alleen dan word je serieus genomen. Jammer, ik had gehoopt hier wat steun en herkenning te krijgen!!!
Ja precies zei:Wow, dat is fucking toevallig! Ben al een tijdje niet meer actief hier en nu ik weer eens een kijkje nam, wordt er net iets aan me gevraagd!
Inmiddels is er bij mij door de huisarts de diagnose ME/CVS geconstateerd, waar ik al 8 jaar last van blijk te hebben, sinds mijn 1e zwangerschap. ME wil zeggen dat je ALTIJD, echt ALTIJD moe bent, en nog veel meer klachten. Zó moe, dat je 20 uur per etmaal in bed ligt bijvoorbeeld, en simpele dingen als de afwas, douchen, tanden poetsen je heel veel moeite kosten. Toen ik te horen kreeg dat ik ME heb, snapte ik meteen waarom ik zo lang aan speed verslaafd ben geweest. ZONDER speed heb ik namelijk geen leven, lig ik constant in bed, kan ik niet voor mijn kinderen en het huishouden zorgen, enz. Maar speed is natuurlijk geen medisch verantwoord medicijn, en het lullige is dat er geen enkel medicijn voor ME bestaat, en dat speed wel goed werkt bij ME! Ik ben niet meer verslaafd aan speed en ben nu op zoek naar een gezond alternatief voor speed. Dat kan jarenlang gaan duren volgens de arts, want er is dus eigenlijk geen medicijn.. behalve speed. Maar speed is drugs en DUS slecht volgens velen, die niet begrijpen dat er ook mensen zijn die bepaalde drugs pakken uit noodzaak, niet uit verslaving of voor de lol. Omdat mensen je zo veroordelen, zeker als je kinderen hebt, wil ik geen speed meer pakken. Maar eerlijk gezegd; mijn leven is sinds het stoppen met speed gigantisch achteruit gegaan en ik hoop snel een alternatief te vinden, want op deze manier ( nuchter, met ME ) ben ik doodongelukkig!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."