#1
@Ja precies
En hoeveel GHB gebruik je nu dagelijks?
En hoeveel GHB gebruik je nu dagelijks?
Ja precies zei:Met GHB ben ik ook gestopt, af en toe een buisje als ik er echt even zin in heb, maar de fles is bijna op en dan koop ik geen nieuwe meer. !
lysergine25 zei:Ja precies zei:Met GHB ben ik ook gestopt, af en toe een buisje als ik er echt even zin in heb, maar de fles is bijna op en dan koop ik geen nieuwe meer. !
dit is junken praat, schaam je ....
gooi die kankerzooi nu weg voordat je kinder je blauw aangelopen zonder ademhaling op de vloer vinden.
en wij maar denk en dat je echt fukking clean bent ... en wij allemaal vol lof over je cleanheid.
die STOMME GHB nee das gezond !!
martin van nu zei:Je hoeft zoiemand niet te vertroetellen, maar lekker gemakkelijk en ongenuanceert diegene afblaffen help je ook niemand mee.
martin van nu zei:Dat is de realitijd.
je je je
![]()
Ja precies zei:Ik gebruik al 12 jaar elke dag speed en wil daar vanaf NU mee kappen. Maar ik vraag me af, kan ik het beste van het ene moment op het andere moment stoppen of moet ik het afbouwen? En welke afkickverschijnselen kan ik verwachten? En wat kan ik het beste doen op zwakke momenten als ik heel erg verlang naar een snuif? Ik probeer de afkickverschijnselen nu op te vangen met GHB, maar dat is natuurlijk ook niet alles.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."