Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ziet er netjes uit veel kweekplezier"
"gaat je goed man, doe zo voort"
"ouders vandaag"
"mensen die geen zin hebben om niks te doen tijdens het blowen, maar gelukkig is dat niet altijd"
"maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was. en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven"
"pas gelezen, ronduit belachelijk afgelopen maandag nog geweest in roosendaal, en begin te houden van dat stadje en dan dit maar de regering denkt zo iets van, ja het probleem zal wel opgelost worden nee, we gaan (belgen) gewoon ergens anders.."
"gruis kan je wel stoned van worden, maar smaak is vies maar zeg zelf: je smoort toch zelf gruis niet liever dan knoppen, of wel?"
"mooi zo burn up the herbs"
"je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten.."
"op ebay gaat dat ook"