Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey ik gebruik al 5jaar niet iedere dag maar het scheelt de laatste tijd niet veel en met 10gr kom ik maar net men weekend door dus het moet stoppen ! ik heb ondervonden dat als ik wil stoppen zeker een maand in huis moet blijven want hier kom ik het overal tegen en geen alcohol meer drinken want dat gaat bij mij goed samen en ik denk als vervanging ik ga sporten voor bezig te blijven en vooral breken met men "vriendekring" al een goeie stap is . het is niet de eerste keer dat ik probeer ervan te blijven maar men vriendin geeft een spontane klaplong gekregen dat en onrechtstreeks toch met het langdurig gebruik te maken heeft en het enige waar ik bang voor ben is dat ik men hele leven mij er tegen ga moeten tegen vechten om clean te blijven . john."
"opgelet lange uitleg !!! hey ben nu ff verder (niet echt beter) ik heb wel een regelmaati in leven in de vorm van een opleiding. dit is mijn nieuw verhaal niet dat ik mensen de les wil spellen want ik moet een ander zijn "rekening" niet maken . eind augustus na een weekend uitgaan 4dagen om juist te zijn kreeg ik weer eens pijn in men borst . ik heb dit meermaal gehad maar toen ging dit over na paar uur . mijn vriendin heeft me naar het plaatselijk ziekenhuis gebracht op eigen vraag (voor mij heeeel uitzonderlijk) aangekomen in spoed hadden ze een vermoenden en vroegen of eisten ze me te plassen . ik nog altijd ontkenned over drug gebruik en constand K.O. gaan (buiten bewust gaan ) ph waarden van men hart draaide omgekeerd exstreem lage bloed drug 7over 9 en dan koud en zwart 10uur later wakker geworden op intensive niet weten waar ik was af en toen iets op gevangen van verpleger iets over "weer het zelfde he jonge junk plaats de defebrilator maar naast hem " dus echt verschieten maandag morgen vraagt een vrouw kort af moet ge eten hebben of nog geen honger . nog nooit zo geconfronteert geweest ik voelde mij de eerste keer een dikke nul . ik lig in een ziekenhuis door iets dat ik zelf heb gezorgt terwijl andere mensen het nodig hebben . dus heb ik maar heel vriendelijk mee gewerkt bedankt en verontschuldigt en geen pijn stillers genomen die ze wilde toe dienen na 3dagen naar gewone afdeeling met psychiater gepraat 15 min heel open en nuchter eerlijk en die liet me gerust omdat ik op elke vraag kon antwoorden en heel bewust van mijn gebruik was . na cardioloog onderzoek bleek ik een gaatje van 9mm in men hartkamer te hebben (aangeboren ) en het nader moest onderzocht worden ik heb een links rechts cardiologie gehad niet echtpretig via je lies in je hart drukken meten en via slokdarm echo nu blijkt dat ik open hart operatie nodig heb voor een 'patch' omdat een balonetje mijn hart klep zou irriteren dus hier sta ik geminderd maar gebruikend wel elke dag aanwezig op vdab opleidig automecanica mensen met dezelfde situatie en daar blijkt maar 1 oplossing = binnen blijven . dit is het lange mss saaie voor mensen die nog niet de "wijn van de duivel geproeft hebben " maar ik benijd jullie ik zou jullie willen zijn want ik voel me een nul."
"oja srr voor de taal maar ik ben belg en vindt nl. op dit vlak veel opener en voor mij gemakelijker."