#1
cold turkey ouwe anders niet.. er bestaat geen af en toe eens gebruiken voor een verslaafde ![:(]()
WieIsHet zei:cold turkey ouwe anders niet.. er bestaat geen af en toe eens gebruiken voor een verslaafde![]()



Enig idee hoe te gaan stoppen ="denk aan iets anders of geef jezelf over"TOCH?? gr. MarkoMarla Singer zei:Ik ben zelf een lange tijd speedverslaafd geweest en de theorie die ik geef, heeft mij toen goed door het begin heen geholpen. Zoals Nick ook al zegt, iedereen heeft zijn eigen manier om te stoppen en hier op het forum zijn we er om elkaar daar soms bij te helpen, door wat eigen ervaringen en tips mee te geven. Verder is het aan de gebruiker zelf wat hij/zij er mee doet, stoppen moet je uiteindelijk toch helemaal zelf doen.
Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij:Overigens is de TS een zij en geen hij...
![]()

Stel die vraag maar aan jezelf..gewoon zoals ik dat doe!! gr. MarkoFlaffie zei:EN???
psychopsychedelic zei:ik wens je iig veel succes in de weg die je nog te gaan hebt!!
mischien psychedelica als alternatief?
haha sorry
marko zei:Enig idee hoe te gaan stoppen ="denk aan iets anders of geef jezelf over"TOCH?? gr. MarkoMarla Singer zei:Ik ben zelf een lange tijd speedverslaafd geweest en de theorie die ik geef, heeft mij toen goed door het begin heen geholpen. Zoals Nick ook al zegt, iedereen heeft zijn eigen manier om te stoppen en hier op het forum zijn we er om elkaar daar soms bij te helpen, door wat eigen ervaringen en tips mee te geven. Verder is het aan de gebruiker zelf wat hij/zij er mee doet, stoppen moet je uiteindelijk toch helemaal zelf doen.
Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij:Overigens is de TS een zij en geen hij...
![]()
![]()

Verslaafd? Eigenlijk moeilijk te zeggen!! Misschien wel afhankelijk, of misschien creeer ik teveel aan denkfouten!! Toch zonde vindt je nie?? maar goed laat de steen niet te hard zijn, want dan gaat het pas goed fout...maar verslaafd??? ik heb het zo nu en dan door die denkfout te maken wel nodig om af te schakelen, maar als het mij meezit hoef ik niks meer..(SPEED= NOT WHAT I NEED)Milos zei:ben je ook verslaafd aan het 'ja precies' te zegge?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."