Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb wel eens last van dat ik iets aan het doen ben maar voor mijn gevoel ben ik dan nutteloos bezig.... dat ik het dus voor niks doe en ik beweeg vaak onbewust met mij enkel"
"ik heb meestal dat mijn gordijnen bewegen of dat er opeens een zwarte schim op mn kamer staat die mn bureau aant doorzoeken is naar iets vorige keer had ik te veel genomen en zag ik half doorzichtige mensen uit en langs mn huis lopen om half 3 's nachts ik hoorde ze ook steeds praten buiten voor mijn deur en ik zat gewoon op mn kamer verder d8 ik steeds dat er een hond op mn bed zat terwijl we niet eens een hond hadden en ik hoorde steeds mensen ruzie maken met zn 2en op mn kamer terwijl ik alleen was en mn ouders sliepen dus hallucineren door speed kan gebeuren ja"
"het is geen brandplek maar gewoon dat er een stukje van je huid is weg gebeten want speed is gewoon een zuur ... moet je maar eens op vlees leggen en als het goed is zie je het ook dan vlees wegbijten na een tijdje"
"atbboy zei: Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen! Klik om te vergroten... nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor"
"ik heb een keer bij mijn scheikunde toets gehad dat ik het onder invloed heb geleert maar nuchter mn toets ging doen ik wist helemaal niks meer toen ik de toets ging maken maar het kan goed zijn voor je concentratie tijdens het leren en maken van je leerwerk maarja ik doe het nu ook hoor nog steeds maar ik zorg er dan ook voor dat als ik mijn toets doe dat ik ook gebruikt heb"
"ze zeggen dat er in 4-FMP chrystal meth zit maar kweet niet of dat waar is iemand enig idee?"
"ik doe het ook als ik me kut voel als ik verdrietig ben ofsow ik snuif dan mijn gevoelends weg het onderdrukt ze maar ook positieve gevoelends worden ook onderdrukt zoals liefde en verliefdheid enz ik kan er bvb een heel harteloos persoon zijn"
"ik heb er nooit last van gehad,,, misschien oververmoeide ogen ofsow... maar ik heb een keer gezien dat een stelletje ruzie kregen met mekaar tijdens het gebruiken en hij pakt zo de spiegel en blaast zo 2 gram in haar ogen en dat heeft pijn gedaan"
"in een keer stoppen gewoon gelijk"
"Re: Paar vraagen (Beginner) ik geloof het pas van die 75% als ik die test resultaten papiertje heb gezien van die test paarse vlekken word veroorzaakt door het verschil tussen je hoge en lage bloeddruk wat je doet is zowizo schadelijk.. olie? bedoel je niet gewoon dat je pep nat is ? hoe natter het is hoe zuiverder hij is ik was 14 bijna 15 toen ik begon met pep"