#1
martin van nu zei:Je hoeft zoiemand niet te vertroetellen, maar lekker gemakkelijk en ongenuanceert diegene afblaffen help je ook niemand mee.
Nee je hebt gelijk was een ADHD glitch ......
Ik neem geen tampon in de mond het vloeit er zo uit.
Jouw verhaal zegt het zelfdfe maar dan wat liever, zo wou ik het ook brengen maar ik ben niet perfekt. Na de behandeling komt dat wel goed.
Bonie