Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterker nog, misschien moeten mensen wel eens eventjes flink ziek worden om wakker geschud te worden en verantwoordelijkheid te nemen wat betreft gezondheid. Of ben je dan een complot gekkie?"
"Mappie88 zei: Om even te checken of ik je begrijp: je gunt het mensen dus om even aan de beademing te moeten? Dat zullen ze wel zelf veroorzaakt hebben? edit: kunnen we ajb stoppen met zaken als de holocaust benoemen in dit soort discussies want het is vreselijk respectloos en gaat echt alle grenzen voorbij. Klik om te vergroten... Helaas wel de realiteit. Je kunt er ook omheen gaan en gewoon braaf doen wat je via tv etc voorgeschoteld krijgt. Niet zelf nadenken, gewoon vaccine nemen en je bek houden. Overheid zou nooit slechte bedoelingen hebben toch? En nee, je begrijpt me niet."
""You take the blue pill—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill—you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Remember: all I'm offering is the truth. Nothing more." Ik ben met behulp van het gebruik van psychedelica, met name LSD, me er al snel van bewust geworden dat de maatschappij het allergrootste probleem is waar ik zelf al heel m'n leven tegenaan liep omdat ik simpelweg geen vrijheid kon vinden in al die regeltjes en verwachtingen. Als ik een heel weekend aan het trippen was en de daarop volgende maandag weernaar school ging en de rest van de week werkte, dan vroeg ik mezelf steeds meer af waar ik mee bezig was en of dit me nou echt gelukkig maakte. Alsof ik in een nep wereld leefde, een bubbel in de echte wereld. Uiteindelijk door de bubbel heen geprikt en binnen de kortste tijd was het plan om te studeren en een carrière op te bouwen van tafel gegaan. Psychedelica hebben me voornamelijk laten inzien dat overal schijt aan hebben en gewoon mezelf zijn meer geluk brengt dan voldoen aan verwachtingen van andere mensen zodat ze je leuk vinden. Ik leef, maak plezier en veeg m'n reet aan de rest. Vindt je het niet leuk of denk je dat je het beter doet dan mij? Gefeliciteerd met je mening, je krijgt vanzelf wel de pest"
"Astronaut zei: Veel psychonauten zoeken iets zinvols in het leven, en dat is niet het simpele eten slapen werken en sterven. Het zijn vrijdenkers, ruimdenkers.. en willen niets liever net als iedereen gelukkig zijn, vrij zijn. Het systeem heeft het liefst een brave kortzichtige niet nadenkende tv kijkende gebrainwashde maatschappijzombie in plaats van ruimdenkende spiritueel begaafde mensen die veel nadenken en kritisch durven te zijn. Nee psychonauten hebben het niet makkelijk in het systeem. Iedereen die ik ken met een verruimd bewustzijn hebben het zwaar in deze maatschappij. Het heeft mijn beste vriend uiteindelijk het leven gekost. Het ligt er natuurlijk ook beetje aan hoe men zelf in het leven staat. Klik om te vergroten... Turn on, Tune in, Drop out 😁 Uiteindelijk heeft iedereen de vrijheid om te kiezen in hoeverre je onderdeel wilt zijn van datzelfde systeem. Kies je er voor om jezelf te bevrijden van al die bullshit, dan staat daar ook tegenover dat je een heleboel zekerheid en comfort die zogenaamd van levensbelang zijn en je gelukkig maken in levert en dat is nou net de stap die velen niet durven te maken. En ja, soms kiezen mensen ervoor om de 9 tot 5 voor lief te houden ipv vanuit het hart te leven, worden als gevolg hiervan uiteindelijk slachtoffer van energetische blokkades, in de 'realiteit' van vandaag noemen ze dit ook wel kanker."
"inner_search zei: Even een vraagje. Waar halen jullie je "spirituele" kleding ? Wil zo een pofbroek en super losse shirt met mooie patronen en kleuren kopen , maar weet niet welke webshop degelijke kwaliteit stof verkoopt ? Klik om te vergroten... Alternative clothing and hippie clothing from virblatt Alternative clothing and hippie clothing with harem pants, Aladdin pants, hippie ponchos and hippie jackets. Here you will find ethnic clothing and hemp clothing for your alternative lifestyle. Shop now and enjoy CO2 neutral shipping! virblatt.store Heb zelf een aantal keren wat besteld op deze website, zeer te spreken over de kwaliteit. Op festivals is het aanbod wat breder... Ohja coronavirus 🙃"
"Lul de behanger"
"Het gebruik van verschillende drugs (met name psychedelica) heeft mij heel veel positiefs gebracht. MDMA: dankzij dit goedje durf ik tegenwoordig zonder moeite uit mijn comfort zone te stappen. De eerste keer dat ik MDMA op een feestje gebruikte heb ik super veel met vreemde mensen gepraat. Dit is uiteindelijk een soort hobby geworden. Tegenwoordig ga ik regelmatig in mijn eentje naar feesten toe (zonder MDMA) om met vreemde mensen te praten en als ik ergens anders ben waar ik niemand ken begin ik ook al snel gesprekken te voeren. Truffels: de laatste keer dat ik truffels gebruikte was ik alleen en besloot om te gaan wandelen in een bos. Ik heb toen een geweldig inzicht gekregen: ik mag trots zijn op mezelf. Waarom? Omdat ik van mezelf hou! We moeten niet pas trots zijn op onszelf op het moment dat we een diploma halen of een ton per jaar verdienen. Je moet van jezelf kunnen houden, weten wie je bent en wat je wel en niet kan. Dan mag je trots zijn! Met die mindset is het leven een stuk aangenamer! LSD: dankzij dit magische middel ben ik veel meer openminded geworden en oordeel ik niet meer voor dat ik weet waar ik over praat. Ik heb geen haat meer in me, waar is haat goed voor? Van haten wordt je ziel giftig. Waarom zijn we zo goed in het verspreiden van haat terwijl de wereld juist alleen liefde nodig heeft? Daarnaast heb ik een goed inzicht gekregen in mijn manier van leven en wat het met me deed. Als ik in de spiegel keek zag dat ik langzamerhand de persoon werd waarvan ik altijd zei dat het niet zover zou komen. Ik realiseerde me dat ik al maanden (als het geen jaar was) iedere keer weer een excuus verzon om wat aan mijn levensstijl te doen. Ik heb er na deze trip ook meteen werk van gemaakt. Gezond eten, sporten, niet roken en drinken. Inmiddels een week of 12 verder en heb er nog steeds geen spijt van. Ik kan iedere dag naar mezelf lachen als ik in de spiegel kijk, iets wat ik veel te lang niet kon."
"Yceman224 zei: @ Psycel: van haten word je niet beter, nee. Alleen, als je hebt meegemaakt dat er mensen zijn, die uit eigenbelang jou een mes in de rug steken, je verraden, als collega zijnde óók nog!, waardoor jij jouw baan verliest, nou, dan wordt de situatie toch echt anders. Dit is mij namelijk overkomen. Ik had na veel moeite een hele leuke baan, Werd Zelfs gehonoreerdmet een beker voor de beste resultaten, en dan komt er iemand die achter mijn rug om, mij verraden heeft, dwz deteamchef geïnformeerd over een door mij gemaakte fout... Ik kan je zeggen, dat ik dit stuk canaille dus ben gaan haten. Als ik een kans zie om met gelijke munt de rekening te vereffenen, dan zal ik direct toeslaan. Absoluut! Ik heb een aversie tegen acties achter de rug om. Als collega nog wel. Dit soort mensen, die ga ik dus haten. En niet zo'n beetje ook. Klik om te vergroten... Ik snap het. Dit plaatje beschrijft precies hoe ik met soortgelijke situaties handel."
"ATGC zei: Een aantal weken geleden bemerkte ik dat een Nederlandse RC vendor er niet meer was, domeinnaam gaf een default hosting pagina. Nu krijf ik een e-mail met de volgende tekst (alle referenties naar de vendor verwijderd) Als je deze mail hebt ontvangen let er dan op dat er allerlei tracking in de links zit. Ik vind het eerlijk gezegd nogal een rare e-mail. Men pretendeert een soort wereldverbeteraars te zijn met zogenaamde intenties om medicijnen tegen kanker te verkopen en te roepen dat Grapperhaus onze lichamelijke integriteit "verkracht". Ook is het taalgebruik vreemd (oa "grootpharma"). Ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of dit een poging tot informatie vissen of een simpele "laatste cashpoging" is. Meer mensen die deze e-mail hebben ontvangen? Klik om te vergroten... Één ding weet ik vrijwel zeker; de gene die deze mail in elkaar geflopt heeft aardig wat tripjes achter de rug."
"Ik doe uiteraard niet mee aan die holocaust. Neem verantwoordelijkheid voor je gezondheid, heb je geen vaccinatie nodig. Eet wat minder (check intermittent fasting), stouw jezelf niet meer vol met kankerverwekkende troep waaronder drugs en doe iets wat je zowel geestelijk als fysiek sterker maakt zoals Wim hof methode. Even voor de duidelijkheid, ik hou nooit bewust afstand, draag nooit een mondkapje in een supermarkt of wat en haal zelf een paar keer overdreven diep adem omdat ik op m'n immuunsysteem vertrouw die ik in de afgelopen 5 maanden stevig aan het upgraden ben. Handen wassen met kankerverwekkende troep ook nog maar 5x gedaan omdat je anders niet naar binnen mag bij sommige winkels. Ik leef nog en meer dan ooit tevoren. Niet eens verkouden geweest ondanks dat ik met 4 graden buiten in het park, zonder shirt mediteer. (Ff een schouderklopje voor mezelf 🙃) Corona vaccin is de laatste kaart die gespeeld wordt door onze narcistische, zieke en inhumane overheid om vervolgens de verbinding van de mens en zijn hoger zelf te verbreken. Chakra corona = kroon chakra in het Spaans. Coronavirus? Archon mind infection. Verder wens ik iedereen die in z'n comfortabele 9 tot 5 wilt blijven, frikandel broodjes en bier wilt blijven nuttigen in het weekend terwijl je jaar in jaar uit naar kerst en zomervakantie leeft heel erg veel plezier en dat je een gelukkig leven mag lijden als trouwe hersenloze maatschappij zombie 🙂"