Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij verslaafd aan (geweest)?

Waar ben jij verslaafd aan (geweest)?

152 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Albedo zei:
Kijk uit daarmee. Lees dit maar eens;
Klik om te vergroten...
thanks voor de info.
merk dat ik inderdaad vrij vaag ben door de dag heen. doe het trouwens alleen bij toetsweken dus zo ongeveer tussen de 10 en 14 dagen micro doseren waarna ik weer niet gebruik /echt pep doe (als je snapt wat ik bedoel).
die sensitiviteit klopt ook aangezien ik van 20mg ritalin al half strak sta.
en enorm grote puppillen de dag na een stimulant als amfetamine of methylfenidaat. ook al was het maar 20mg methyl of 10mg pep, heb ik schoteltjes de volgende ochtend.

ik zal voortaan beter letten op deze dingen gebruiken (alleen als het echt nodig is om die stof te kunnen leren etc) zodat het mij niet nekt op de lange termijn.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was verslaafd aan roken en Red Bull.

En nu ben ik er weer aan verslaafd. :confused:
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ghb, nu vier maanden ‘schoon’ alcohol gaan gebruiken als vervanging. Daar nu met ingang van 1 jan ook ‘schoon’ Nu de benzo afbouw. Dan heb ik het over van oktober tot nu, dagelijks tussen de 10 of 7,5 Mg. Ik ben echt doodziek geworden vanacht
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Goed bezig hoor tekz!
Klik om te vergroten...

Thanks Bee!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotine e liquid 18mg. Diazepam 40mg. Vroeger alle soorten drugs speed coke hero xtc. Oxycodon. En veel andere rc. Om angstaanvallen tegen te gaan
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaar geleden zat ik zo goed als elk weekend aan de sos. Dit zo'n halfjaar lang. En zoals de meeste het wel kennen zodra er wat alcohol in zat, was de verleiding te groot. Daarna was ik er helemaal klaar mee maar toch nog wel een aantal terug vallen gehad. Nu alweer een half jaar helemaal gestopt. Vindt het nu echt troep en snap niet dat ik het toen mijn geld waard vond! Heb nu nog heel soms dat ik er op zaterdag avond aan denk. Dit is dan alleen wanneer ik echt zat aan t worden ben. Verder ben ik nu een fanatieke keta gebruiker :lolol:. Maar dit heb ik nog wel in de hand vindt ik.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzo's, wiet en roken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
benzo's, wiet en roken
Klik om te vergroten...

De leipste leeft nog :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
De leipste leeft nog :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, dat is lang geleden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gamen, en nog steeds. :)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Klik om te vergroten...

SmartiesAndMe is nu @SkittlesAndMe en nog actief, @Fool is nog actief.
Wij kennen elkaar nog niet, ik ben Fenrir. Aangenaam :)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren na 17 jaar een hasj joint gerookt en weer bijna een angstaanval. Kon haast geen hond uitlaten ging echt bijna mis. Dus het is een no go voor mij. Ik Heb mijn bkl rc weggeven aan mijn begeleidster.
Nooit meer drugs in mijn leven
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Klik om te vergroten...
Leuk dat je er weer bent na al die tijd. Music en skirre zijn ook al lang niet meer actief. Smartie heet inmiddels Skittles en hangt hier sporadisch nog rond evenals fool.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fenrir zei:
SmartiesAndMe is nu @SkittlesAndMe en nog actief, @Fool is nog actief.
Wij kennen elkaar nog niet, ik ben Fenrir. Aangenaam :)
Klik om te vergroten...
Je was me voor haha.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi fenrir, ik weet even niet zo snel hoe ik moet quoten, maar aangenaam. In vroegere tijden hing ik hier altijd rond, en het forum was op dat moment behoorlijk actief met een vaste kern aan mensen. Hoe is het op dit moment gesteld hier?

@Psychedelibee leuk je weer te spreken! Jammer van musicislife en skirre, die keken ook nooit op een lijntje hier en daar en leuk om te horen dat @Fool en @SkittlesAndMe er nog zijn:tongueout:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Hoi fenrir, ik weet even niet zo snel hoe ik moet quoten, maar aangenaam. In vroegere tijden hing ik hier altijd rond, en het forum was op dat moment behoorlijk actief met een vaste kern aan mensen. Hoe is het op dit moment gesteld hier?
Klik om te vergroten...

Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?:grimacing:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
leipebaviaan zei:
Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?:grimacing:
Klik om te vergroten...
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
Klik om te vergroten...

Zeker, in mijn afwezigheid hier heb ik behoorlijk orde op zaken kunnen stellen. Studie afgerond en vanaf september beginnen aan mijn master aan de RUG. Drugsgebruik nog incidenteel, maar niet meer zo mateloos als voorheen. Geniet nog elke dag van mn sigaretten en het weekend standaard in de kroeg te vinden. Hoe is het met jou verder? Hoe staat het met je gebruik?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Riep iemand mij?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."