#1
thanks voor de info.Kijk uit daarmee. Lees dit maar eens;
merk dat ik inderdaad vrij vaag ben door de dag heen. doe het trouwens alleen bij toetsweken dus zo ongeveer tussen de 10 en 14 dagen micro doseren waarna ik weer niet gebruik /echt pep doe (als je snapt wat ik bedoel).
die sensitiviteit klopt ook aangezien ik van 20mg ritalin al half strak sta.
en enorm grote puppillen de dag na een stimulant als amfetamine of methylfenidaat. ook al was het maar 20mg methyl of 10mg pep, heb ik schoteltjes de volgende ochtend.
ik zal voortaan beter letten op deze dingen gebruiken (alleen als het echt nodig is om die stof te kunnen leren etc) zodat het mij niet nekt op de lange termijn.