Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik steek jeuk Spoiler overhoop"
"Als je goed spul hebt en over het algemeen goed slaapt, eet, drinkt, beweegt, zonlicht oppikt; dan zul je er vast wel oud mee kunnen worden. Tenzij je er psychotisch van word of er andere (mentale) problemen van krijgt. Sommige mensen zijn gewoon sterk en kunnen veel hebben. Sommige mensen ervaren voornamelijk alleen de voordelen ervan. Maar ben je dan een mazzelpik? Ik ben liever goed in wiskunde en productief met een gezonde levensstijl zonder speed, dan met speed."
"rookte zo base en daarna thuis kon ik niet meer slapen en dit werd steeds erger totdat ik in de kliniek antipsychotica kreeg en als een baby in een observatiecel sliep"
"heroine heeft een totaal ander kakarkter dan mdma. alleen de warme gevoelens en vlinders in je buik is wat imo de overeenkomsten zijn met mdma. ik refereer altijd naar mdma, omdat veel mensen xtc hebben gebruikt en dan een beetje begrijpen wat ik bedoel. maar heroine is veel meer verdoving dan warme tintelingen."
"ja, heb het vijf jaar gebruikt. ervan afkomen was lastig, maar ik heb vijf jaar lang minimaal 8uur per dag geslapen.... Het werkt, maar je betaald er wel een prijs voor. Zou zyprexa als alle laatste optie overwegen, en eerst opzoek gaan naar betere alternatieven. Want die zijn er misschien wel."
"Gevolgen en klachten | Overprikkeling www.overprikkeling.com"
"Of een benzodiazepinne recreatief is ja of nee, dat is niet zo eenvoudig. Het is geen mdma die iedereen veranderd in een mensen knuffelaar. Iemand die van het leven houd. Zit al dagenlang aan de bromazolam, en dat is wel echt een hele fijne benzo. Lichamelijk voel ik me heerlijk ontspannen, en ik hou weer van het leven. Nuchter worstel ik met angst, onzekerheid, verdriet en schaamte. De wereld is voor mij een enge plek en ik worstel veel met vervelende herinneringen die ik maar niet kan vergeten. Achter de herinneringen gaat gevoelens van diepe schaamte en verdriet schuil. Voel me ook machteloos. Dan ben ik nog vaak achterdochtig, randpsychotisch en agressief in mijn denken. Ik slaap soms hele nachten zeer slecht omdat ik aan het piekeren ben. Een benzodiazepinne zoals bromazolam, maar ook flubromazopam brengen mij in een hele fijne toestand om in te zijn. Ik voel me niet meer bang en boos. Ik kan urenlang achter elkaar slapen. Voel me haast weer een beetje verliefd, doordat ik vlinders in mijn onderbuik voel. Ik zweer het je, ik hou weer van het leven en zie hoe het ook kan. Als je lijd aan psychische problemen of misschien aan bepaalde lichamelijke aandoeningen, dan kan een benzo mogelijk wel recreatief zijn. Maar denk dat coke, mdma, cannabis voor de meeste mensen juist veel meer recreatief zijn. Cannabis versterkt mijn psychische problemen nogal, net zoals cocaine. MDMA is dan wel weer fijn spul, maar dat is iets wat je maar 1x in de drie maanden kunt gebruiken. Het mooie aan bromazolam is dat dit een hele lichamelijke benzo is. hoe ik mij lichamelijke voel heeft ook invloed hoe ik mij geestelijk voel. het jammere is dat als ik stop met bromazolam, ik weer een aantal dagen slechter ga slapen. waardoor ik weer langzaam negatief ga denken en de wereld om mij heen ervaar als eng en vijandig. jammer dat er geen medicijn is dat ik op recept kan krijgen dat hetzelfde doet als wat bromazolamg voor mij doet."
"Insomnia door benzo ontwenning heb ik ook een paar keer gehad. 5 nachten wakker was geen uitzondering. gaf klachten die pschotisch van aard waren. werd ook wanhopig, wou maar niet slapen. door 1x olanzapine in te nemen, sliep ik zo 10uur achter elkaar en sindsdien kon ik weer elke nacht slapen. met etizolam lukte mij dit ook. maar hou het bij 1x en als je daarna nog niet wilt slapen, zou ik toch een paar dagen van alle drugs en meds afblijven. overdag veel bewegen. ga buiten stukken lopen. ga op een vasttijdstip je klaarmaken voor slapen gaan. zet al je elektrische apparaten uit. neem een lauwe of koude douche. en ga dan woordpuzzels maken of een luchtig boek lezen. mocht er iets van drang om te gaan slapen opkomen, leg je boek weg en probeer om in slaap te komen. het is een hele worsteling, maar uiteindelijk ga je weer kunnen slapen. sterkte"
"flualprazolam ken ik nog niet. Zat eerder te denken aan flunitrazolam. Daarmee kom je dicht bij in de buurt van een barbituraat... Geen kinderspul dus en ik heb een precieze weegschaal. Heb geen benzo tolerantie maar wel veel ervaring met veel verschillende benzo's."
"jezus, wat een lang stuk vol speed gelul muwhahaha"