Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet & paar jaar geleden een halve mdma.. echt niet mijn ding. Heb ook niet de behoefte naar iets eigenlijk ik amuseer me goed met een jointje"
"Ik lul maar wat zei: Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier.. Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen. Klik om te vergroten... Seriously kerel"
"Hier geen drugsgebruik buiten af en toe een joint, goed leven, goed inkomen, goede relatie. Dus gebruik zo een slap excuus niet. Een fijne dag nog verder (oprecht gemeend, verder reageer ik hier niet meer op..)."
"Succes Fenrir"
"Cola zero"
"Conjo zei: Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp 0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks. Klik om te vergroten... Toppeeerr, gekke ouwe Hollander! Zoooo fier op jou"
"Ja de doorbroken nachten en wekker zetten lijken me ook slopend. Ik heb echt met je te doen, ik vind het wel mooi hoe iedereen hier zo meeleeft met je situatie en je probeert te helpen vanuit hun persoonlijke ervaringen."
"Super dat je motivatie zo goed zit, weg met die rotzooi En idd ik vind het goed dat je alles zo uitgebreid vertelt, dat het toch zo verslavend kan zijn: hopelijk behoedt dit misschien anderen die dit lezen! Ikzelf heb het nooit geprobeerd (enkel vorig jaar n halve mdma en dat was geen succes dus geen idee wat het met je doet). Sterkte en hou vol!"
"Probeer eventueel van je arts een voorschrift te krijgen voor emconcor 5mg? Of bekijk het met hem? Zo een hoge bloeddruk kan je ook echt uit je element brengen. Ik weet er alles over. Hou vol vriend die sombere dagen blijven niet duren. Godverdomme seg wat heb ik een hekel aan die drugs, geen haar aan m’n hoofd die eraan denkt dit ooit aan te raken. Sterkte raver! Elke dag is een nieuwe"
"Raver zei: Bloeddruk ga ik niet meer meten. Dat geeft zoveel stress haha, en aangezien ik ondanks de GHB vaak in de stress zit zijn m'n waardes ook steeds te hoog. Maar dat is geen g ontwenning, maar gewoon angst. Bloeddrukverlagers krijg ik niet. Zit al aan de GHB en benzos, dat is geen fijne combinatie samen met bloeddrukverlagers. Klik om te vergroten... Ugh ja laat dat meten inderdaad maar even achterwege dan, niet nodig om je daarover ook nog eens extra druk te maken. Ik vind het allesinds bewonderingswaardig wat je op eigen houtje doet en ook een serieuze kuddos aan die maat van je die je helpt!"