Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
2x een triootje gedaan met 1 andere jongen en 1 meisje...een jongen gezoend...ben geen bi verder...experimenteren kan je het noemen denk ik
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben benieuwd hoe het hier verdeeld is op df :wink:

En om er gelijk een discussie aan vast te knopen.. Hoe kijken we op df tegen homoseksualiteit en biseksualiteit aan?
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dyke :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Klik om te vergroten...

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Klik om te vergroten...

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.
Klik om te vergroten...

Ben ik helemaal met je eens.. Ik heb zelf nooit een relatie gehad met een vrouw, maar ben wel eens verliefd geweest op een meisje :).

Ow, zie net dat ik onder Harry's account ben ingelogd.. Bovenstaande is een Safire post dus :tearsofjoy:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mephisto zei:
Mentaal sta ik overal voor open, maar anaal ben ik heel erg in mezelf gekeerd.
Klik om te vergroten...

Wahahahahaha :grin:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
100 % heet-ero :sunglasses:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hetero :)
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik val op planten, lig altijd in t bos op brandnetels te cummen :hearteyes:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TimeKiller zei:
ik val op planten, lig altijd in t bos op brandnetels te cummen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zozo eerst mannen, nu planten :rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#11
eerst mannen ? lag vannacht met paar kerels en struiken in bed....die combi is gewoon TE sexy :hearteyes:
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm hetero denk ik..
Val niet echt op vrouwe, maar een trio daar hou ik wel van :)
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#13
homo
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Solidius zei:
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Klik om te vergroten...

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Klik om te vergroten...

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
Klik om te vergroten...

Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel. Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)

Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Klik om te vergroten...

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Klik om te vergroten...

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
Klik om te vergroten...

zommes zei:
Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel.
Klik om te vergroten...

Uhuh.

zommes zei:
Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)
Klik om te vergroten...

Bovenstaande is weer een typische vorm van aanzetten tot generalisering. Niet iedere metroseksueel is hetzelfde he. Niks 'verwijfd' of 'moederskindje', dat zou moeten impliceren dat ik bijvoorbeeld als een homo spreek, slap, onzelfstandig en afhankelijk ben. Nee, ik moet je daarmee helaas teleurstellen. Letterlijke vertaling? In jouw universum misschien.

zommes zei:
Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.
Klik om te vergroten...

Of anders?! Probeer wat minder benamingen voor termen te verzinnen die jij misschien zo vind maar de realiteit niet halen. Over arrogantie gesproken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben hetero.
Ik vind wel sommige meiden echt wat hebben, zou er ook gerust mee zoenen. Maar niet meer dan dat. Ik zou nooit een relatie aangaan met een vrouw.

Verder moet ieder doen wat ie zelf wil.
Maar ik heb wel iets tegen vieze homoplantsoenen, bosjesneukers en darkrooms. Waar ze met z´n allen vragen om ziektes, of de gebruikte condooms in de natuur laten rondslingeren. Dat vind ik echt goor.
Ook roze maandagen enzo... Joh, hou je sexualiteit lekker voor jezelf. Je hoeft niet in je blote kont op een boot te gaan staan om iedereen te laten zien dat je homo bent. Dat merken we zo ook wel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lana zei:
Maar ik heb wel iets tegen vieze homoplantsoenen, bosjesneukers en darkrooms. Waar ze met z´n allen vragen om ziektes, of de gebruikte condooms in de natuur laten rondslingeren. Dat vind ik echt goor.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eensch mjae.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Ook roze maandagen enzo... Joh, hou je sexualiteit lekker voor jezelf. Je hoeft niet in je blote kont op een boot te gaan staan om iedereen te laten zien dat je homo bent. Dat merken we zo ook wel.
Klik om te vergroten...

Idd, en die gayparade nonsense. Voor hetero's is er toch ook geen straightparade?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb liever een fokking gayparade dan dat ze worden vervolgd, nergens mogen trouwen etc. Wees blij dat het dit is en niet een gebeurtenis die op de holocaust begint te lijken.
Als je die kontjes niet lekker vind, kijk je niet :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wappie bi :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."