#1
2x een triootje gedaan met 1 andere jongen en 1 meisje...een jongen gezoend...ben geen bi verder...experimenteren kan je het noemen denk ik
zommes zei:Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
caatje zei:Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.
Mephisto zei:Mentaal sta ik overal voor open, maar anaal ben ik heel erg in mezelf gekeerd.
TimeKiller zei:ik val op planten, lig altijd in t bos op brandnetels te cummen![]()

Solidius zei:zommes zei:Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
Solidius zei:zommes zei:Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
zommes zei:Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel.
zommes zei:Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)
zommes zei:Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.
Lana zei:Maar ik heb wel iets tegen vieze homoplantsoenen, bosjesneukers en darkrooms. Waar ze met z´n allen vragen om ziektes, of de gebruikte condooms in de natuur laten rondslingeren. Dat vind ik echt goor.
Lana zei:Ook roze maandagen enzo... Joh, hou je sexualiteit lekker voor jezelf. Je hoeft niet in je blote kont op een boot te gaan staan om iedereen te laten zien dat je homo bent. Dat merken we zo ook wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."