Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die streepjescode, is dat waarmee ze het bij de ETOS kunnen bestellen voor me?"
"lees zoveel mogelijk ervaringen van anderen in de trip reports en haal er de dingen uit die voor jou belangrijk zijn. LSD is een langdurige trip die in allerlei fases kan verlopen van zwaar hallucinerend plezier tot komplete 'mind-fuck' en dat is niet prettig maar gaat ook weer vanzelf over dus nooit in paniek raken... accepteer alles en heb geduld... eventueel kan een trip afgebroken worden met speed maar dat is natuurlijk een paardenmiddel en moet dan wel noodzaak zijn... Normaal is LSD niet te hoog gedoseerd een prettige tripomgeving als je gewoon wat huiswerk doet inderdaad en daardoor beter weet wat er gaat gebeuren. Je blijft jezelf, je blijft gewoon op aarde en je bent je ook nog eens gewoon bewust van de dingen om je heen dus laat je niet te snel gek maken!"
"The Used zei: Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen , ... Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? Klik om te vergroten... JA maar dan moet je wel in de efteling gaan trippen. De mooiste hallucinaties van het type dat jij daar onder verstaat heb ik toch met enige regelmaat op gewone MDMA. In een pil of als kristal, het kan allebei. Het vervelende is alleen dat je niet van te voren weet dat je ze krijgt. Er is geen vaste regel. De ene keer is het al na 1 pil en een andere keer bij 3 en meestal eigenlijk niet. Mijn eerste keer kristallen, toen heb ik daadwerkelijk een kaboutertje zien dansen en zn tong naar zien me uitsteken! HAHA En GewoonVOL was er niet bij dus die kan t niet geweest zijn."
"Al uitgetript? En hoe is het bevallen?"
"Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij."
"je moet het ook niet koken maar zodra het water kookt in de beker gieten en af laten koelen / roeren. Heeft mij altijd perfecte trips bezorgd en de enige keer dat ik dat niet had, had iemand thee getracht te maken van de paddo's ,,, Doe mij maar een soeppie"
"Ach ja... Soms lijkt het wel alsof de doodstraf weer wordt ingevoerd of zo. Come-on! Het zijn slechts paddo's die hun weg daarna ook wel weer zullen vinden net als alle andere drugs..."
"Als ik me niet vergis kan je paddo's en LSD los van elkaar qua tolerantie gebruiken. Dan zou je het één met het ander kunnen afwisselen."
"OK, dan is dat opgehelderd. (En verklaart het ook meteen waarom Kaalkopje en ik allebei niks merkten van een LSD-dot een paar dagen na paddos)"
"Saivy zei: Dan nog, het blijft onverstandig en ongezond. Klik om te vergroten... Amen!"