Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
deadlock zei:
ik hou van heaumeaux <3
Klik om te vergroten...

ik ook <3
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
deadlock zei:
ik hou van heaumeaux <3
Klik om te vergroten...

ik ook <3
Klik om te vergroten...

Maar ben het zelf niet :) :wave:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?

Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.

Kim zei:
(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Klik om te vergroten...

Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
Klik om te vergroten...

Ik wil niemand overtuigen van mijn mening ik doe mijn mening zo als ik er over denk. Als ik mensen mijn mening wil opdringen ga ik wel bij de kerk.
Klik om te vergroten...

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat je je mening opdringt aan personen, of er mensen mee wil overtuigen. Maar als je een mening hebt, kan hem dan iig wel goed onderbouwen... want zonder onderbouwing van een mening zegt een mening zo weinig. En is het zo'n bullshit wat je allemaal verteld.
Klik om te vergroten...

Als ik alleen maar zou zeggen dat ik ervoor ben en positief lul zou je dit nietvragen
Klik om te vergroten...

Maar daar ging het nu niet over.... Je hebt idd gelijk maar als dat zo zou zijn, dan zijn er geen problemen en dan zou je mensen accepteren zoals ze zijn maar je laat nu blijken van niet. Dan vind ik dat een een gegronde rede aan vast moet zitten als je mensen 'afkeurt' maar die heb ik nog steeds niet gelezen, dus beschouw ik het als bullshit wat je hier schrijft op het forum.... maakt mij verder niets uit hoor, tis alleen je eigenwaarde waarbij je eens na moet denken?
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hetro, denk ik zo.
nog nooit op de gedachte gekomen dat ik
misschien heel eventueel wel een meisjes homo zou kunnen zijn.
nee ik val toch op jongens. :mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychonaut'86 zei:
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?

Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.

Kim zei:
(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Klik om te vergroten...

Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
Klik om te vergroten...

Ik wil niemand overtuigen van mijn mening ik doe mijn mening zo als ik er over denk. Als ik mensen mijn mening wil opdringen ga ik wel bij de kerk.
Klik om te vergroten...

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat je je mening opdringt aan personen, of er mensen mee wil overtuigen. Maar als je een mening hebt, kan hem dan iig wel goed onderbouwen... want zonder onderbouwing van een mening zegt een mening zo weinig. En is het zo'n bullshit wat je allemaal verteld.
Klik om te vergroten...

Als ik alleen maar zou zeggen dat ik ervoor ben en positief lul zou je dit nietvragen
Klik om te vergroten...

Maar daar ging het nu niet over.... Je hebt idd gelijk maar als dat zo zou zijn, dan zijn er geen problemen en dan zou je mensen accepteren zoals ze zijn maar je laat nu blijken van niet. Dan vind ik dat een een gegronde rede aan vast moet zitten als je mensen 'afkeurt' maar die heb ik nog steeds niet gelezen, dus beschouw ik het als bullshit wat je hier schrijft op het forum.... maakt mij verder niets uit hoor, tis alleen je eigenwaarde waarbij je eens na moet denken?
Klik om te vergroten...

Dan wil ik weten waarom je ervoor bent
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Kim zei:
psychonaut'86 zei:
Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?

Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.

Kim zei:
(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Klik om te vergroten...

Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
Klik om te vergroten...

Ik wil niemand overtuigen van mijn mening ik doe mijn mening zo als ik er over denk. Als ik mensen mijn mening wil opdringen ga ik wel bij de kerk.
Klik om te vergroten...

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat je je mening opdringt aan personen, of er mensen mee wil overtuigen. Maar als je een mening hebt, kan hem dan iig wel goed onderbouwen... want zonder onderbouwing van een mening zegt een mening zo weinig. En is het zo'n bullshit wat je allemaal verteld.
Klik om te vergroten...

Als ik alleen maar zou zeggen dat ik ervoor ben en positief lul zou je dit nietvragen
Klik om te vergroten...

Maar daar ging het nu niet over.... Je hebt idd gelijk maar als dat zo zou zijn, dan zijn er geen problemen en dan zou je mensen accepteren zoals ze zijn maar je laat nu blijken van niet. Dan vind ik dat een een gegronde rede aan vast moet zitten als je mensen 'afkeurt' maar die heb ik nog steeds niet gelezen, dus beschouw ik het als bullshit wat je hier schrijft op het forum.... maakt mij verder niets uit hoor, tis alleen je eigenwaarde waarbij je eens na moet denken?
Klik om te vergroten...

Dan wil ik weten waarom je ervoor bent
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet nodig... het ging hier om jou... omdat jíj er negatief tegenover staat zonder gegronde reden. Ik sta er neutraal tegenover, iedereen moet zijn zoals die wil zijn en dat respecteer ik, punt. Als ik positief zou zijn, dan zou dat betekenen dat ik ook homo ben en dát is niet waar. maar goed verder hoef ik geen discussie meer met je. Tis dat je zelf iig weet dat je gedachtengang heel zielig en ongegrond is. Ga bij jezelf maar eens na waar je staat in het leven als we toch diep ingaan op dingen. Wat zit je dwars dat je zo doet handelen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb minn haar post aangepast want zulke taal staat niet netjes.

minn zit in een 'overal tegenaan schoppen-fase' ofzo.

Kim heeft wel een punt vind ik, net zoals de ophef die de homo's nu weer schoppen odmat beatrix niet langs geweest is op zon homo vereniging...
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Qua actualiteit kan ik niet goed meepraten aangezien ik niet veel kranten lees of journaal kijk.... maar ik had het voornamelijk over de manier hoe het gaat bij kim. Zo kortzichtig en zwart wit.... ik zou echt nie door een duer met zo iemand kunnen. Maar goed, tis misschien wat je van huis uit meegekregen hebt qua respect :) :wave: Bij kim is dat niet zo veel blijkbaar
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik lees net pas de eerste paar pagina's en begrijp je onbegrip, kim gaat idd wel erg ver.

ben het helemaal met zommes en solidius eens dat ze alleen maar een mening geeft en vrij beleefd blijft (in tegenstelling tot serenity), en ban zou dus nergens opslaan.

zou zelfs fascisme zijn omdat je een bepaalde mening de kop in gaat drukken, nogal raar dat er zo'n ophef is over dat mod's hier niks tegen doen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb m in general chat gezet!
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het ging mij er niet om dat de mods er niks aan doen... mijn berichten waren puur persoonlijk op kim bedoelt...

Ik ben altijd erg benieuwd naar e beweegreden van mensen met zo'n uiterst standpunt. Het gaat mij er niet om, om haar te bannen maar probeer dr een beetje tot zelfinzicht te laten komen...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
zou zelfs fascisme zijn omdat je een bepaalde mening de kop in gaat drukken, nogal raar dat er zo'n ophef is over dat mod's hier niks tegen doen.
Klik om te vergroten...

De "ophef" zoals jij dat noemt, gaat volgens mij niet zo zeer om het de kop in drukken van een mening, maar meer het onderbouwen van die mening zodat mensen kunnen begrijpen waarom iemand iets vind, en daarnaast dat je alsnog met respect en fatsoen een mening verkondigt en niet zoals dat gebeurt is.

Ach ja, volgens mij kan dit nog uren/dagen/weken zo doorgaan. Bodemloze put volgens mij, zoals het er nu naar uit ziet.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
het was ook een algemene reply niet echt op jou gericht.
ben het wel met je eens, hoop dat kim haar visie wil toelichten :)
t
trippe channieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben bii!!
en ik ben dr blij mee:wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bi, maar een echte relatie met een vrouw zou ik niet volhouden. :)
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#16
gelukkig hetero en verder geen stoornissen zoals homosexualiteit. adhd vindt ik wel genoeg.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je 'n stoornis zoals homosexualiteit had, had je 't niet als een stoornis bekeken.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
me homeau met een giga bi-fetish als ik aan de drugs ben :mrgreen:
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippies...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."