Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vette avatar Slunse. Zijn dat je ex-en?"
"Speed is een upper en ghb een downer. Die combi is af te raden. Ik denk dat je toch weer GHB kan nemen, maar doe wel rustig aan. Ik wil het je niet aanraden, maar je zal niet dood gaan of zo. Wat jij aan je keel had heet hopochondrie en is niet erg. Dus een beetje zit het tussen de oren en gedeeltelijk komt het wel door de drugs, maar soms moet je eenmaal een prijs betalen ten koste van je lichaam. Komt vaker voor de drugs en zal ook verdwijnen. Spoel de ghb wel weg met water anders zal je er vaker last van hebben. Maar kijk er wel mee uit. GHB lijkt misschien onschuldig, maar toch is het 1 van de gevaarlijkste drugs die er zijn als je er niet mee om kunt gaan."
"Ik denk dat het door de combi komt. Upper en downer tegenover elkaar. Is idd geen fijn gevoel en soms zelfs angstig. Ik denk dat je gewoon weer GHB kunt paken, maar je moet er niet negatief over denken anders is het minder prettig. Indien jij je nog niet goed voelt kan je beter even rustig aan doen. Maar het kan wel en kwam gewoon door de combi. Met spoelen bedoel ik gewoon voldoende drinken zodat je wat vaker naar de wc moet en het zsm weer uit je lichaam is. Alleen G pakken is idd slecht voor je, te agressief."
"Je proeft met je tong, dus als je het onder je tong doet proef je het niet en dan snel wegspoelen. Tenminste dat vind ik het fijnste en heb ik de minst vieze smaak in mijn mond."
"Gevolgen na gebruik: Energiek en spraakzaam Onderdrukking vermoeidheid Afname eetlust en zelfkritiek Grote pupillen Toename zelfvertrouwen en concentratie Stijve, verkrampte (kaak-)spieren Oververhitting Hartritmestoornissen, hersenbloeding Uitputting en katerig gevoel na uitwerking Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben."
"Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen. Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden."
"flash kieke zei: davie zei: Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen. Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden. Klik om te vergroten... Jij zit toch wel goed fout. Klik om te vergroten... Ik weet het niet precies. Ik had laatst van speed 2 dagen grote pupillen en dat kan bij iedereen verschillend zijn. Dus diegene die veel gebruiken, blijven grote pupillen houden of juist niet?"
"En zo begint het! Eerst een keer en dan gelijk het weekend erop weer en dan doordeweeks, ............ Lekker spul, maar zie het gewoon als een party drug. Niet elke week in de kroeg of zo, maar als je naar een party gaat en tot 8 uur of later wil doorgaan."
"Ik gebruik het liefst een rietje, gewoon wat afknippen en een niet te dik rietje. Soms een bankbiljet bij gebrek aan beter. Je moet wel oppassen met het delen van een snuifbuis, gebruik altijd je eigen snuifbuis. Door het delen van de snuifbuis loop je het risico om Hepatitus C op te lopen."
"Het is leuk geweest, ik kap er nog een!"