Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Hihi Message in a Bottle!"
"Al 9 dagen NIX :P Nu wel weer trek in een heerlijk lijntje"
"begon vanaaf met lijn speed. Daarnaast wat halve buisjes GHB 3 hartjes pillen 2 lijnen coke I feel nice!"
"Een lief lijntje sos terwijl ik mijn mooie leven overzie"
"Speed... Zit te twijfelen ofk nog een halfje X zal nemen... mmmz, iemand tips?"
"mooie combi"
"nu al???"
"lekker he!!"
"cafeine, goed idee!! FF koffie pakken jongens :P"