#1
niet dan moet ik weer wachten tot de server dat doorheeft
BillyBilo zei:caatje zei:homo sapiens= mensvlaemink zei:BillyBilo zei:Iedereen is homo.
? wtf bedoel je daar mee?
Dat bedoelde ik ja.
azgaza zei:BillyBilo zei:caatje zei:homo sapiens= mensvlaemink zei:BillyBilo zei:Iedereen is homo.
? wtf bedoel je daar mee?
Dat bedoelde ik ja.
Dat is wel enigsinds flauw in een topic als dit natuurlijk. Maar ach eht staat ook in het onzin subforum.



psychonaut'86 zei:Ok.... en beargumenteer je mening dan eens?
Ik ben erg benieuwd![]()
Kim zei:(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
KataStrofe zei:Nazi's zijn vinnik trouwens ook maar een stelletje aanstellers bij mekaar, die zich kaal scheren en in Londsdale jasjes lopen alleen maar om aandacht te krijgen.![]()
en nu alle jongetjes van DF elkaar knuffelen, kom op!! :P
BillyBilo zei:KataStrofe zei:Nazi's zijn vinnik trouwens ook maar een stelletje aanstellers bij mekaar, die zich kaal scheren en in Londsdale jasjes lopen alleen maar om aandacht te krijgen.![]()
en nu alle jongetjes van DF elkaar knuffelen, kom op!! :P
jah kommaaah kommah komah

dan doe ik ook mee Hype zei:en over homo zijn/aparte fetish/bi/whatever, een oudoom ofzo van mij (vet zwarte kousenkerk etc) die zei altijd (volgens m'nm oeder dan):
Oan mien mankeert nog veul meer!
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."