Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
niet dan moet ik weer wachten tot de server dat doorheeft
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BillyBilo zei:
caatje zei:
vlaemink zei:
BillyBilo zei:
Iedereen is homo.
Klik om te vergroten...

? wtf bedoel je daar mee?
Klik om te vergroten...
homo sapiens= mens
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik ja.
Klik om te vergroten...

Dat is wel enigsinds flauw in een topic als dit natuurlijk. Maar ach eht staat ook in het onzin subforum.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
BillyBilo zei:
caatje zei:
vlaemink zei:
BillyBilo zei:
Iedereen is homo.
Klik om te vergroten...

? wtf bedoel je daar mee?
Klik om te vergroten...
homo sapiens= mens
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik ja.
Klik om te vergroten...

Dat is wel enigsinds flauw in een topic als dit natuurlijk. Maar ach eht staat ook in het onzin subforum.
Klik om te vergroten...


Nou we zijn toch allemaal maar mensen? het is juist niet flauw, het is een denkbeeld :)
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk zijn wij de homo sapiens sapiens, maar het kan natuurlijk wel dat sommigen in een vroeger evolutionair stadium zitten, en homo sapiens zijn, of zelfs maar homo erectus.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ ^_^, Spammen is nog steeds tegen de het forum reglement.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend om het gaarne niet meer voor te laten komen.

@ Serenity, ben je nu van je frustratie af? Ik snap best dat jij en kim het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, om wat voor reden dan ook. Maar hoe meer kritische druk jij op ons (beheer) uitoefent, hoe minder barmhartig wij met jouw mening om zullen gaan. M.A.W: Bespaar je de moeite om ons indirect verantwoordelijk te stellen voor wat kim zegt. Roekeloos blaten omdat wij iets niet doen wat vooralsnog alleen jij wilt werkt alleen tegen jezelf.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, ik ben nooit gepest. Ik ben ook geen lesbi, want dan zou ik dat gewoon zeggen en als nog vinden dat ze er te veel aandacht aangeven. En ik ben ook neit boos ik geef gewoon mijn mening mijn blik mijn kijk op die ongein.
Wat jij zwart-wit vind vinden andere mensen mischien niet. Zo heeft iedereen een andere kijk op zaken. Dat maakt ons allemaal uniek :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
[quote="Solidius@ Serenity, Ik snap best dat jij en kim het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, [/quote]

understatemend of the year :mrgreen:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hetro :)

@ Kim tis jammer dat je je zo moet gedragen? Doe je dit met een bepaalde reden? Ben je onzeker over jezelf? Ben je zelf toevallig lesbi of ben je onzettend veel gepest vroeger ofzo? Ik vind het altijd erg triest en jammer voor een persoon dat ze dr boosheid op zo'n manier dan gaat uitdrukken...

En als je het doet omdat het gewoonweg je mening is die je op een goede manier kan beargumenteren dan ben je gewoonweg een heel zielig meisje met een heel kort blikveld in het zwart wit :wave:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok.... en beargumenteer je mening dan eens?

Ik ben erg benieuwd :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychonaut'86 zei:
Ok.... en beargumenteer je mening dan eens?

Ik ben erg benieuwd :wave:
Klik om te vergroten...

Waarom zou ik :confused: Ik heb het toch al gezegd hoe ik er over denk dus. Waarom zou ik dat nog een keer gaan doen.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?

Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.

Kim zei:
(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Klik om te vergroten...

Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nazi's zijn vinnik trouwens ook maar een stelletje aanstellers bij mekaar, die zich kaal scheren en in Londsdale jasjes lopen alleen maar om aandacht te krijgen. :grin:

en nu alle jongetjes van DF elkaar knuffelen, kom op!! :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
KataStrofe zei:
Nazi's zijn vinnik trouwens ook maar een stelletje aanstellers bij mekaar, die zich kaal scheren en in Londsdale jasjes lopen alleen maar om aandacht te krijgen. :grin:

en nu alle jongetjes van DF elkaar knuffelen, kom op!! :P
Klik om te vergroten...

jah kommaaah kommah komah
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BillyBilo zei:
KataStrofe zei:
Nazi's zijn vinnik trouwens ook maar een stelletje aanstellers bij mekaar, die zich kaal scheren en in Londsdale jasjes lopen alleen maar om aandacht te krijgen. :grin:

en nu alle jongetjes van DF elkaar knuffelen, kom op!! :P
Klik om te vergroten...

jah kommaaah kommah komah
Klik om te vergroten...

Ik doe ook mee! :) :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mag ik ook mee doen? :mrgreen:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha nou goed.... :rolleyes: dan doe ik ook mee :sunglasses: :tearsofjoy:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
-----------
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hype zei:
en over homo zijn/aparte fetish/bi/whatever, een oudoom ofzo van mij (vet zwarte kousenkerk etc) die zei altijd (volgens m'nm oeder dan):

Oan mien mankeert nog veul meer!

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

geweldig, waren dr maar meer zo :mrgreen:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#19
k'geloof toch 100% hetero te zijn als ik echt goe nadenk, alleen maar als ik strontzat of echt wat heb genomen kan ik nekeer fantaseren of zo, mar t'zegt me niets als ik normaal ben gelijk nu!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippies...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."