Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mr.jiho zei: heb kleine vorm van adhd (geen last meer van sinds ik ben beginnen smoren eigenlijk) en ik pak het voor m'n examens Klik om te vergroten... whahahaha toen ik ben begonnen met weed roken is dat bij mij ook een pak minder geworden. kon me wel nie beter concentreren maar was wel een pak rustiger geworden. iets te rustig zelfs"
"direct mijne ghb testen"
"lot zei: niks.. al een 2/3 weken niks.. behalve nicotine Klik om te vergroten... doe zo verder zou ik zo zeggen"
"ghb nu kost het tenminste geen drol meer voor mij. 1.15 eur voor een flugelflesje"
"1lijntje pep 2de komt eraan en 3de en 4de enz. ook nog in de loop van de avond :P :P"
"op het moment ff niks meer"
"ghb"
"nog niks. maar ik denk dat ik een lijn pep ga snitsen direct want ik ben echt stikkapot."
"cola"
"nothing"