Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enesteene zei:
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
Klik om te vergroten...
stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hype zei:
Enesteene zei:
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
Klik om te vergroten...
stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D
Klik om te vergroten...
agh, kan ie allemaal inhalen
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha lachenb man, ja wie weet joh, kan zomaar ineens hetero worden.... al denk ik dat niet... ben super nieuwsgierig, maar denk dat het gewoon bij 80/20 blijft... vrouwen altijd al leuker gevodnen danmannen, alleen totnogtoe niet voor in bed

wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Bi, maar zou niet samen kunnen leven met een vrouw. Vraag me niet waarom, dat voel ik gewoon zo...

X
Klik om te vergroten...

haha begrijp precies wat je bedoelt :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hetero.
Maar dat wisten jullie vast wel.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hetero!

Ik heb over het algemeen niets tegen (normale) homo's, maar ik ben tegen men wil in toch bekrompen genoeg zodat ik het moeilijk heb met van die overvrouwelijke homo's of overmannelijke lesbiennes en ze liever niet in men buurt wil... :flushed:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hetero, maar sommige vrouwen vind ik erg mooi, en sexy, maar zou mezelf geen bi noemen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hillbilly bastard zei:
Hetero!

Ik heb over het algemeen niets tegen (normale) homo's, maar ik ben tegen men wil in toch bekrompen genoeg zodat ik het moeilijk heb met van die overvrouwelijke homo's of overmannelijke lesbiennes en ze liever niet in men buurt wil... :flushed:
Klik om te vergroten...

Haha, ja van die lesbi's met bretels en tuinbroeken aan en opgeschoren koppie's! Was ooit eens compleet lijp verdwaald in Utrecht en belandde toen in de Roze Wolk, ik heb me prima vermaakt met mensen kijken daar! :tearsofjoy:

En ik ben ook heel open minded, maar vind sommige homo's of lesbi's erg opdringerig, ik ben toch ook niet de hele tijd aan het laten zien waar ik op val? Ga ook niet de hele avond mijn lief aflebberen om te laten zien op welke types ik val? Af en toe kan ik homo haters best begrijpen, als mannen continu aan elkaar zitten verhuis ik ook liever naar een ander terrasje...

X
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
En ik ben ook heel open minded, maar vind sommige homo's of lesbi's erg opdringerig, ik ben toch ook niet de hele tijd aan het laten zien waar ik op val? Ga ook niet de hele avond mijn lief aflebberen om te laten zien op welke types ik val? Af en toe kan ik homo haters best begrijpen, als mannen continu aan elkaar zitten verhuis ik ook liever naar een ander terrasje...

X
Klik om te vergroten...

dat doen sommige hetero stelletjes toch ook?
mensen noemen t vaak dan gewoon klef doen, of vind je t dan ook bewijzen dat ze een bepaalde geaardheid hebben?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar! Nu is daar wel een bepaalde gradatie in die ik natuurlijk niet zo uit kan leggen, dat is voor iedereen weer anders, heb wel eens op een feestje wat gezegd van een stelletje, nou dat was gewoon seks, ze hadden nog net de kleertjes aan!! In die mate vind ik het evengoed irritant, homo of hetero maakt geen drol uit!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
Klik om te vergroten...
haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bah :tongueout:

Drientje zei:
Nu is daar wel een bepaalde gradatie in die ik natuurlijk niet zo uit kan leggen, dat is voor iedereen weer anders, heb wel eens op een feestje wat gezegd van een stelletje, nou dat was gewoon seks, ze hadden nog net de kleertjes aan!! In die mate vind ik het evengoed irritant, homo of hetero maakt geen drol uit!!
Klik om te vergroten...
hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestje :grin:
mn toenmalige vriend noemde je toen de politiemevrouw
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het niet zo erg als ik mensen klef zie doen en als ik het niet hoef te zien, kijk ik gewoon de andere kant op, ik ga hun plezier in iedergeval niet verpesten door een opmerking ofzo. Mensen die in het openbaar met elkaar op de vuist gaan, vind ik veel vervelender om te zien...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
Drientje zei:
nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
Klik om te vergroten...
haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bah :tongueout:
....

hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestje :grin:
mn toenmalige vriend noemde je toen de politiemevrouw
Klik om te vergroten...

Weet ik dat nog? Volgens mij weet ik daar niets meer van iig!!! Wel grappig :rock:

X
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hetro en geen problemen met anders sexueel voorkeurende mensen :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelf Hetero....

mijn vriendin is BI...heb ik geen problemen mee :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben hetero, nu sinds kort mèt vriendin (joepie-jee!). Niets tegen homo's of bi's, au contrair. Veel vrienden hebben dergelijke seksuele voorkeuren.

Het enige wat ik niet begrijp is dat er zo weinig mensen op homo of bi hebben gestemd. Was het niet zo dat 1 op de 10 mensen homoseksueel geaard is? Dan zouden we hier toch enkele leugenaars in ons midden hebben.... biecht maar op!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel erg bi, alleen vind ik vrouwen meestal te eng om naar toe te stappen. Ook zou ik er niet snel een relatie mee kunnen hebben, uitzonderingen daargelaten.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
^Ja, ik wou bijna al een reactie erover, naar hem toe werpen :beer:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
fysiek gezien ben ik Bi, want ik vind vrouwen fysiek net zo goed aantrekkelijk, ik kan met een vrouw net zulke goede seks hebben als met een man.

maar emotioneel gezien val ik op mannen, ik weet niet, ze maken mij compleet
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hetro. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."