Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nog nooit gesnoven, en ik zal het ook nooit doen. Ik ben er echt geen fan van. Het lijkt me ook echt niets, eigenlijk."
"nog niet lang terug van xtc en mdma-poeder van gisteren"
"wijn"
"dan heb je ook zo een beetje alles wat ik heb gedaan 1. XTC (pillen/poeder) 2. Spacecake 3. Speed"
"shihuandgi zei: kben erg benieuwd nu, alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond! Klik om te vergroten... Elke drugs die je gebruikt is serieus ongezond. Ik heb zelf niet het idee dat dit verslavend is ofzo. Het is in mijn ogen leuk om een keer te doen op een avond met vrienden, maar elke avond niet."
"Ik heb bijna 10 jaar gerookt, ben vorig jaar gestopt. Tot TD alleen op feestjes gerookt vorig jaar. Sinds TD niet meer gerookt. Ook weinig behoefte aan gehad (hm, misschien komt dat omdat ik vanaf TD ook geen pillen meer gedaan heb, en daar ging ik altijd van roken)."
"waarom niet een van de stichtingen (Jellinek enzo) aan schrijven om te kijken wat je kan doen voor hen? Of via hen eens vragen wat je als idee zou kunnen doen wat niet per se voor hen zou hoeven te zijn?"
"nicolai zei: het zit zo in elkaar dat het inderdaad niet verboden is om onder invloed te zijn van drugs. je mag zelfs drugs bij je hebben als het maar niet meer is dan de toegestane hoeveelheid. je mag bijvoorbeeld 5 gram wiet op zak hebben en je mag een halve gram coke op zak hebben...je mag het niet kopen of verkopen. maar stel dus dat je als artiest zijnde op het podium stapt en je vindt onder elke box een halve gram coke, dan mag je het oppakken en opsnuiven...zolang je er maar niet in handelt en zolang je maar niet meer dan de toegestane hoeveelheid in je bezit hebt. Klik om te vergroten... Het is niet toegestaan om het op zak te hebben, het is gedoogd. Daarmee zijn die feesten met zero-tolerance al gelijk weer afgeschermd, want daar is het sowieso niet toegestaan. Als gebruik strafbaar zou zijn, dan zou je wel agenten bij de EHBO zien staan. Dat is lekker makkelijk boetes uit delen dan. Zou er ook wel voor zorgen dat er minder mensen richting EHBO gaan als er iets mis gaat. Wat weer voor andere nadelige gevolgen gaat zorgen. Het wordt gedoogd, en als ze je betrappen ben je het haasje. Maar als het al in je lichaam zit, doen ze er niets meer aan."
"LSA nooit meer, en daardoor wil ik alle andere tripmiddelen niet meer proberen. En verder toch echt geen cocaine/heroine en dat soort dingen. Ik houd het wel lekker bij de dingen die ik tot nu toe geprobeerd heb, en die me goed bevielen."
"Bij mij helemaal niets meer. Na 1 slechte ervaring met dingen uitproberen hou ik het voor gezien met het uitproberen en houd ik het wel bij de soorten drugs die ik wel ken (en waar het goed bij ging ). Als ik het uberhaupt nog ga doen eigenijk, das ook nog maar de vraag"