Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hehe, ja, dan wordt het ook volgens mij wat duurder om veel en goed spul in te slaan :P Je woont niet dichtbij de grens?"
"Lotusganger?"
"Ik woon omg. Terneuzen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je 4 Euro entree moet betalen bij Miami, en het idee is ook vrij absurd. (laatste bezoek was een paar maanden terug) Overigens loopt het verre van storm daar. Het is absoluut geen 2e checkpoint. Als in: als er in checkpoint 200 man wachtrij is, zijn het er bij Miami 10. Ik zal vrijdag wel eens gaan kijken, ik moet toch nog eens Hasj halen. En als het 4 euro entree stikken ze er maar in, lijkt me evident."
"Paddoboy zei: ZI09, leuk, weet het me te zeggen aub en weet iemand dat de miami ook open is de zondag? Klik om te vergroten... Gisteren even om hasj geweest (wiet haal ik er dan liever weer niet) Het was te verwachten, maar die 4 Euro entree was een broodje aap verhaal natuurlijk. Dus, geen entreegeld. Zondag weet ik niet, lijkt me logisch van wel. Veel plezier!"
"Nouja, uiteindelijk wordt Terneuzen coffeeshopvrij. Maar de Miami is blijkbaar nog open. Ik zal morgen misschien even checken. Beetje hasj stashen kan nooit kwaad. CP is in ieder geval WEG."
"Paddoboy zei: i guess ZI09 bedankt he voor even te checken, maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie greetz Klik om te vergroten... Die is wel open, ik weet alleen niet tot hoe laat. En anders vind je d.m.v rondvragen wss wel wat ja. Dealers zijn er rap bij als Check dicht is."
"BertHerrer zei: Paddoboy zei: Hallo, ik heb 2 vraagjes namelijk: Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... is er alleen maar miami in terneuzen nog open. nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken) en ook: is de miami ook open op zondag? alvast bedankt! Klik om te vergroten... NIET, echt NIET naar Miami gaan.. Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar) Miami-weed = brol En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken) Klik om te vergroten... Miami wiet is met enige regelmaat nog nat, de namen kloppen niet, er zitten wel eens zaadjes tussen en het schijnt (geen idee of dat eenmalig was) met zand versneden te zijn. Dat "zand" verhaal weet ik het preciese niet van, heb ik zelf nooit gehad. De rest wel. Hoewel er soms ook wel gewoon normale wiet is hoor. Het is niet per se zo dat het er ALTIJD kut is. +je kunt de bakken met wiet gewoon checken, je mag kan het gewoon aanraken, ruiken, bekijken etc. De hasj is in ieder geval prima. Momenteel 3 grammetjes prima Libanon liggen a 8,-/g en dat is prima spul."
"Onvriendelijk personeel is het ook niet echt hoor. De Hasj vind ik er wel relaxt. Tibisla en libanon vooral die ik er haal. Alleen de wiet mogen ze houden van mij"
"Ik had al een paar maanden geleden uit bronnen vernomen dat dit ging gebeuren, en dat ze deze shop ook weg willen hebben. Dus waarschijnlijk kunnen we legale coffeeshops in Terneuzen wel op ons buik schrijven. Lang leven de bekrompen gristen gemeente Terneuzen. *haat*"
"in Terneuzen heb je nog "de Miami", maar dat vind ik persoonlijk troep wat ze daar verkopen. Dichtsbijzijnde andere shop is inderdaad de "High Life" is Goed. Als je naar Vlissingen gaat, dan heb je daar "De Aarde" en "De Purple" Ik raad zelf Goes aan. Je zult alleen wel tol moeten betalen om door de tunnel te gaan, en de shop zelf is ook niet goedkoop. Kwalitatief gezien wel goed."