Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs? ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was! was echt om te lachen! tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd. wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was! k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!"
"ok , het is genaaid ja maar dit zijn streken voor mensen voor onder de 18 , de meeste die geregistreerd zijn , zijn al veel ouder rond de 20 ofzo! + maten moet je kunnen voor de gek houden toch? als mij het was overkomen , zou ik eerst boos reageren daarna er om moeten lachen / zal het wel ff verwijderen!"
"Doerak zei: Je bent er zelf nu dus ook achter dat het een beetje stomme actie is. Een grap op z'n tijd met maten kan leuk zijn, maar ik neem aan dat je geen fakedrugs verkoopt aan vrienden, of wel? Dat zou nog stommer zijn. Klik om te vergroten... aan vrienden niet doerak , maar je weet wel aan van die knuppeltjes die dan net je naam weten , en die je eigelijk ook geneens mag en ook weleens met je groep je meelopen!"
"mijn favo: 1 = juupjeeee! 2 = bacardi cola! 3 = en zoete prutjes ( zoals breezers , flugels etc )"
"power plant en de white wiidow!"
"gewoon maar hopen op dat jou ouders het ook een keertje hadden gedaan vroeger! bij mij was dat dus zo , heb verteld dat ik me eerste jonko had geprobeert en vertelde het , ze moesten lachen en ze vonden het niet erg dat ik het had uigeprobeert omdat ze het vroeger ook allemaal zelf hadden gedaan! maar ja dat is bij jou dus niet het geval , gewoon wat info over blowen laten zien en vertellen dat 1 keer in de maand blowen helemaal niet slecht is! als ze dat niet geloven , ga je naar de huisarts en vertel je je verhaal"
"gewoon puur pech , je hebt er ook wel bonje van gemaakt he , thuis? mijn ouders denken dat ik echt lieverdje ben , ja thuis doe ik alsof! en ja m'n ouders vinden dat het alleen slecht met me gaat op school omdat ik niet zulke goeie cijfers haal , ahaha"
"st an zei: Wurgseks! Klik om te vergroten... kom je ff langs vanavond?"
"Mijn top 3: 1 = wiet overduidelijk ( altijd lachen ) 2 = xtc ( 2 keertjes gedaan , gewoon te gek voor woorden ) 3 = alcohol ( en maar blijven feesten en feesten ) en ja tabak zo standaard en saai"
"+ kan ook gewoon een paar van die neger films huren , je weet wel van die gangstershit , en daar komt ook zo vaak verschillende soorten drugs in voor!"