#1
Ik ben hetero. Heb niks tegen homo mensen, bi mensen of lesbo mensen of gelegenheids homo's.


lj_bob zei:Hetero met een voorliefde voor bisexuele dames inderdaad![]()
Heb dus biseksueel gestemd.
Om het maar netjes te zeggen
:P :P :P :P :P :P :PPsycho_Chrono zei:Is het iemand al opgemerkt dat we 2 gelegenheidshomo's hebben...hebben we nu eindelijk toch een match voor Jan ?![]()
Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
caatje zei:Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.
Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.
zommes zei:Caatjes punt is juist dat verschil tussen zin hebben om 'iets' te pakken en een liefdesrelatie aangaan.
zommes zei:Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
caatje zei:Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."