Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben hetero. Heb niks tegen homo mensen, bi mensen of lesbo mensen of gelegenheids homo's.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hetero met een voorliefde voor bisexuele dames inderdaad :wink:

En iedereen moet zelf weten met wie/wat hij of zij zoent of nog meer doet op 1 voorwaarde!! Als het 2 leuke dames zijn binnen een straal van 2 meter van mij..

:mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja.

:rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hetero, en geen probleem met de voorkeur van andere mensen. Zolang iedereen maar gelukkig is en zich prettig voelt bij wat ie doet, dan is het goed toch?!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
lj_bob zei:
Hetero met een voorliefde voor bisexuele dames inderdaad :wink:
Klik om te vergroten...

Juist!

Maakt me geen moer uit waar iemands seksuele interesses liggen, zolang je je er maar goed bij voelt (en je eventuele sekspartners ook dan).
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hetero.

Vanzelfsprekend geen problemen met andere voorkeuren.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is het iemand al opgemerkt dat we 2 gelegenheidshomo's hebben...hebben we nu eindelijk toch een match voor Jan ? :openmouth:
M
MephistoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mentaal sta ik overal voor open, maar anaal ben ik heel erg in mezelf gekeerd.

Hetero dus. En duidelijk geen metro.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.

Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin er nu toch steeds meer achter te komen dat ik ookwel érgens énigzins een seksuele aantrekkingskracht voor vrouwen heb. :smoke: Heb dus biseksueel gestemd. :mrgreen: Om het maar netjes te zeggen :beer:
Dit na een aantal ervaringen etc.
Maar mannen blijven ook nog steeds hotitem nr1.

Heb verder niks tegen homo's of lesbi's. Ieder z'n ding, en ieder dus z'n liefde.
Liefde is heerlijk. Seks is heerlijk, en dat moet voor iedereen zo kunnen zijn.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hetero. En ja, ieder zijn ding he.
En ik vind overdreven homofiele mannen stiekem vaak wel grappig en schattig, haha.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Is het iemand al opgemerkt dat we 2 gelegenheidshomo's hebben...hebben we nu eindelijk toch een match voor Jan ? :openmouth:
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P :P :P :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Klik om te vergroten...

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)

Zelf heb ik verder ook niets tégen homo's, maar ook zeker niets met homo's. Met jongens experimenteren, al dan niet onder invloed, is ook niet mijn ding.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.

Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.
Klik om te vergroten...

Een seksuele aantrekkingskracht is wel iets meer dan alleen lust vind ik. Je kiest toch wel voor iemand, niet bij iedereen voel je die aantrekkingskracht.
Als het puur lust is, kan je ook een geit pakken, bij wijze van spreken. Vind ik.
:)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Caatjes punt is juist dat verschil tussen zin hebben om 'iets' te pakken en een liefdesrelatie aangaan.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Caatjes punt is juist dat verschil tussen zin hebben om 'iets' te pakken en een liefdesrelatie aangaan.
Klik om te vergroten...

Oké.
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dyke :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Klik om te vergroten...

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Klik om te vergroten...

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.
Klik om te vergroten...

Ben ik helemaal met je eens.. Ik heb zelf nooit een relatie gehad met een vrouw, maar ben wel eens verliefd geweest op een meisje :).

Ow, zie net dat ik onder Harry's account ben ingelogd.. Bovenstaande is een Safire post dus :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippies...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."