#1
:9

WHAHAHAAHAHAHAAHAHAHA de gelgenheidshomoPsycho_Chrono zei:Ik ben hetero maar heb geen probleem met Homo's, Bi's of Jan.
kaalkopje zei:hetero
ieder doet en is verder wat hij wil
Psycho_Chrono zei:Ik ben hetero maar heb geen probleem met Homo's, Bi's of Jan.
davie zei:Ik ben hetero, maar ik val wel op een beetje bisexuele vrouwen![]()




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."