#1
Carlitos zei:Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
Ik mis blijkbaar iets. :P Leg eens uit als je wilt.
@ Drientje: Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik heb ondervonden hoe het is om in een zeer duistere periode toch voor het moeilijke pad te kiezen. Als ik dan verhalen lees van mensen die hetzelfde gedaan hebben, dat vindt ik knap. Zo zijn er niet al te veel. Ik heb namelijk genoeg benzo's in de apotheek over de toonbank zien gaan om te weten dat veel mensen voor de makkelijke weg kiezen.
En dat tripreport ga ik zeker lezen, als het wat rustiger is op DF.
