Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MAAR jongens! Ik lees op een vendor site dat ze etizolam niet meer gaan produceren!? EN natuurlijk een monster korting nu.. maar hoe hoezo zal dit zijn? is het nu daaadwerkelijk geregisteerd als medicatie dus niet meer legaal wat die venders doen? of hebben ze het op opiumlijst # gezet? weten jullie hier meer over? er komen wel steeds meer landen bij waar het goedje verboden is..."
"ik dat denk ze bedoelen dat je 12 x zo positiever wordt als bij diazepam, en daarnaast wordje niet lam. ik denk dat dit een van de meest succesvolste benzo wordt in de geschiedenis. ben benieuwt hoe veel meer geweldige middelen zoals pyrazolam of zelfs positiever er nog ontdekt gaan worden! kdenk dat er meer voordelen dan nadelen aan pieras vastzitten zelfs in vergevorderde verslavings toestand. het is gezonder om de hele dag vet positief te denken! en kan me nie voorstellen dat deze stof schade aan het lichaam Bengt. En dat negatief ingesteld zijn dat wel doen!"
"Ja maar ik kan geen enkele benzo in dat rijtje ooit meekrijgen op recept.... MAar bij de pyra's!! jongens... of ze hebben er minder van de werkzame stof ingedaan maar ik vind een dosis van 0.5 mg in zon grote tablet wel opmerkelijk weinig! daarnaast vindt ik dat 2mg een betere gebruikelijke dosis is als je het therapeutisch wilt gebruiken, om jezelf in beetje helder en onder controle houden... ik vindt pyrazolam tot nu toe een prima substituut voor ghb, alcohol en ik denk ookwel baclofen maar daar heb ik helaas nog geen ervaring over mogen opdoen! Nou mensen poost op een betere toekomst met zwierazepam!! MVG, Charlykaak net buiten de spiegeltent"
"Dus pyrzolam 0.5 TABS met bindmiddel liggen injecteren, is niet aan te raden of absoluut levensgevaarlijk en dodelijk? Want wat is bindmiddel eigenlijk precies? iedereen eet ook xtc pillen met een nettogewicht dat voor hoger licht dan het mdma gewicht? Bindmiddel komt toch zowizo in het bloed??? ik ken verder genoeg mensen die dexamfetamine-capsules of ritalin snuiven... Hoezo zou iets injecteren gevaarlijker zijn dan het op een andere wijze je bloedbaan inbrengen? ikkan wel wat cryptische redenen bedenken maar.. Maar kheb nog niet genoeg argumenen om het niet te doen..."
"update: Pyrazolam is zeer verslavend. Veroorzaakt extreem geheugenverlies. werkt zeer extreem angstremmend!"
"Nou ik moet zeggen dat het naast de bekende bijwerkingen van Benzo's niet echt veel andere nare bijwerkingen heeft. Alleen misschien net iets meer geheugenverlies dan bij andere soorten. Daarnaast ga je dit middel denk ik ook veel eerder misbruiken. ik had tabs van 0.5 mg, en ik ging mezelf al snel omhoog werken naar een dosis van 3,5mg maybe more.... Dan benje echt zwaar vande kaart, datje echt onverstoorbaar overal tegen aan loopt, alles kwijt raakt, nix meer herrinnert, dus echt levensgevaarlijk in het verkeer enzo.. Maar het is niet veel spectaculairder dan andere benzo's als je het in normale dosissen gebruikt..."
"zooo ik heb voor het eerst lsd gedaan. en ik ben echt een totaal ander mens geworden. nu snapik die hele hippie beweging.. ik ga zowizo vaker trippen .om de 2 maanden ofzo.. ik ga ook me haar laten groeien. ik ben nu nog vrediger dan voorheen"
"Ik denk ook dat de kans op een verslaving aan een willekeurig middel wordt vergroot wanneer het gehele neurologische overdrachts--- systeem uit balans is geraakt. Dit kan idd door van alles gebeuren ik zie het in ons dorp duidelijk bij veel mensen! Iemand hier is bijvoorbeeld na een anti depressieva kuur van 2 jaar veranderd van een anti-drugs figuur van een experimenterend gebruiker tot een ware olympische zwierist! Die maakt echt wel kans op de gouwe plak bij de 100 meter vrije snuif!! Wat mij ook opvalt in ons dorp is dat veel mensen die ritalin kregen voorgeschreven op jonge leeftijd. (Omdat ouders hoorden dat het zeer positieve effecten heeft op studie en gedrag. of omdat ze de kids soms gewoon irritant druk vonden, de kids luisterden niet, de concentratie op school kon beter of de kinderen kregen te veel suikers en smaakstoffen binnen(te druk). Maar voornamelijk omdat ouders zagen dat deze drugsoort het ernstige ''natuurlijke'' irritante en drukke gedrag van andere jonge blagen doet verbeteren. Algemeen bekend is dat de kinderen plots zeer rustig, geconcentreerd en politiek correct werden, en daarnaast was er ook een geweldige vooruitgang te zien in de schoolprestaties! volgens de Artsen moest deze drug elke dag voor een lange periode consequent gebruikt worden. Anders zou het kind niet genezen van de zogenaamd zeer ernstige ziekte: ADHD. Maar Ik merk bij ons in het dorp dat echt een bijzonder groot percentage van die ritalin slachtoffertjes zich vanaf de pubertijd (waarin ze stopte met dagelijks gebruik en het alleen nog maar voor het leren van toetsen gebruikten) Zichzelf zijn gaan ontwikkelen tot ziekelijk onverantwoordelijke drugsgebruikers. Veel van die gevallen hebben daarbij dus ook een of meerdere drugsverslavingen en wat ook opmerkelijk is. Is dat bij de ritalin kinderen die verslavingen zich veel sneller ontwikkelen en ook veel heftiger zijn. En ik neem aan dat ritalin ook een behoorlijke invloed heeft op je neurologische balans in je brein waardoor dus inderdaad de kans mogelijk groter is dat je de ziekte verslaving krijgt. Daarnaast zijn er in t dorp altijd wel wat gevallen die zogenaamd verslavingsgevoeliger zijn dan de rest. Ik denk dat dit gewoon puur komt door een ontregeld ''neurologisch neurotransmitters systeem' en dat er verder weinig andere oorzaken zijn. Verder merk ik hier ook dat mensen die veel verschillende drugssoorten door elkaar gebruiken hier op de traditionele filantropische moderne olympische afterparty's. Dat hun gedrag en karakter na verloop van tijd veranderd, de drempel wordt steeds lager om wat te pakken of te combineren. Ook gedragen ze zich in het nuchtere leven veel onverantwoordelijker, impulsiever, een beetje adhd-achtig. Ook hier is dus denk ik weer sprake van het neurologische systeem dat langzaam steeds verder ontregeld raakt. waardoor de kans op verslaving van een willekeurig middel dus toeneemt en de verslaving ook steeds heftiger wordt! Ik merk echt duidelijk om me heen dat de meest enthousiaste vrolijkste positief en optimistische lui ook wel vaak het meeste drugs zijn gaan gebruiken maar dat staat er los van. Maar een ander voorbeeld bij ons int dorp heeft iemand een keer een zeer zieke traumatische ervaring ervaren en sindsdien meer gaan gebruiken en nog meer en nog meer, en niet echt verslaafd aan bepaalde middelen maar iedereen merkt wel zeker een verandering in zijn manier van gebruik en gedrag. En ik vermoed ook dit de kans op een verslaving steeds groter en groter wordt. Zijn er nog meer mensen die dit opmerken? Sommige mensen zijn van mening dat het aangeboren ADHD de achterliggende reden van de verslaving is. Maar ik ben van mening dat de verstoring van dat hele neurologische gebeuren de oorzaak is van het krijgen van de reeks klachten dat in het rijtje met symptomen die horen bij de ziekte ADHD. Daarnaast heb ik ook gevallen voor me gezien die vanaf hun 11e tot hun 17e elke dag hoge doseringen concerta/ritalin kregen en daarme stopte. En dus direct gingen experimenten met drugs(mede omdat het tegenwoordig allemaal wel heel erg normaal aan het worden is) Maar die gevallen gaan dus ook direct radicaal voor een gouwe plak op de olympische zwieren. Daarnaast zijn de gasten die zich wat beter beheerden en het vaak maar bij 1 of 2 middelen houden ook bijna allemaal niet verslaafd aan een middel. Net als de zogenaamde anti-drugs lui uit het dorp, en daarmee bedoel ik dus de pro-alcohol gasten, compleet met Pens-krat en een frikandel speciaal voor de kroeg de bomzatshow!! Zwaar onder invloed van de meest heftigste harddrugs van ze allemaal! zitten ze met zijn alle zo trots de pro-drugs lui belachelijk te maken. Maar ik neem aan dat na een lange tijd van nuchterheid, dus een tijd geen enkele middelen consumeren dat de neurotransmitterverdracht beinvloed. Het allemaal wel weer in balans raakt toch?? of blijfje ADHD'er/brain damaged forever?? MVG,"
"OMG, ik zie de mensen/vrienden om me heen steeds erger en heftiger verslaafd raken aan ghb, en ze weten het DONDERS GOED! Alles op het spel zetten!! volledig gehersenspoeld en manisch door blijven tappen! Steeds langere periodes van 24/7... en bij sommige zelfs al weken en al moeten afbouwen!! Kdenk dat een forse groep mensen in Nederland nu ook in die begin fase zit. Dit is de fase waarin ze nog net niet hun toekomst verkloten. Men wordt volledig gehersenspoeld door dit middel echt ziek om te zien en vooral ook zwaar irritant!! ZE moeten gewoon maximaal Baclofen voorschrijven en vooral aan die mensen in de beginfase van de chronische ghb verslaving! Ze schrijven ook maximaal ritalin voor voorzichtig zijn met baclofen omdat de lange termijn effecten nog niet bekend zijn, kvind het echt belachelijk"
"EEn maat van mij heeft na 3 maanden etizolam misbruik (ongeveer 8 mg per dag). VErvolgens acuut gestopt en dat resulteerde in zijn eerste en laaatste epeletische aanval!!!! artsen waren ook van mening dat het hoofdzakelijk daardoor komt"