Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan heb je het bont gemaakt spacelord. MIjn ouders vonden het nooit zo erg als ik zat thuis kwam, maar wel als ik moest braken of de dag erna niks kon doen. Gelukkig knap ik redelijk gauw op na een avondje door de knietjes gaan
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Candyflip op men verjaardag met ketamine als voorafje en alcohol en thc als toetje :tearsofjoy:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe nooit iets doms, ik kan heel goed met drugs omgaan. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saai hoor :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lavalamp zei:
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dat was vet, na een dag of 4 a 5 had ik nergens nog last van, plus, ik voelde me heerlijk tot ik wakker werd, ik had niet eens door dat ik bloedde terwijl het bloed in mijn sokken zat...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ik onder de mdma (0.45 gr)bij een vreemde ver weg van huis voor het eerst lsd ging gebruiken (1.5 zegel) en bij thuiskomt na 18 uur verder ging met speed (3 gr) en xtc (3.5)wat resulteerde in een zeer lange trip en 3 dagen slapeloosheid en waanideeen ,dagen erna op het werk me op de been houden met stackers(3) ,speed (5gr) en koffie (literss) .

Pfff die tijd was echt KUT , dan gebruikte ik niet voor het plezier maar omdat ik het 'nodig'had... dat gaat veels te ver.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#8
- Toen ik onder de invloed van coke en alcohol 1 of andere toerist in zijn gezicht heb staan beledigen over waar hij vandaan kwam en zijn seksuele voorkeur. Er was weinig aanleiding toe, flinke morele kater de dag erna. Bovenop de bapkater..

- Op een zaterdagavond een feest doen op de pillen, en na afloop doorhalen op de pillen omdat Ajax de volgende dag zo vroeg zou spelen. Heb in de ochtend bijna alleen nog maar zitten kaakklapperen..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
Klik om te vergroten...

Is dat achteraf nog goed gekomen ? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
Klik om te vergroten...
Tof dat je het hier vermeld. Respect waar je nu staat! :)

OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
...
Klik om te vergroten...

Wow ! :openmouth: Drientje toch, dat had ik niet verwacht, maar ik had het wel kunnen verwachten eigenlijk. De meest verstandige en slimme mensen op het gebied van drugs hebben volgens mij wel zo een diep dal bewandelt, toen er uitgeklommen met meer wijsheid.

Ik ben blij dat je daar uitgekomen bent, moet veel moeite hebben gekost. De kater van een week speed alleen al lijkt me vreselijk. En dan ook nog de psychische stress van alle problemen.

Respect ! Zowel voor het feit dat je gewonnen hebt van de duisternis als voor het feit dat je je verhaal hier gepost hebt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
Klik om te vergroten...

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
Klik om te vergroten...

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb zelf in die tijd dagelijks zo'n 2x 20mg dex genomen. Ook een tijdje Ritalin van de Psychiater aangezien ik ADD achtige klachten heb. Ik school ging het met DEX echt super goed Maar achteraf was ik echt een zombie en depressief als het uitgewerkt was. Het sporten wat ik belangrijk vind ging achteruit en ik manipuleerde mezelf onbewust dat ik goed bezig was. After all ben ik blij dat ik gestopt ben, ik functioneer nu echt beter nuchter. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ram van de kaart :flushed:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
seth zei:
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:
Klik om te vergroten...

Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend. :)
Klik om te vergroten...

Kwil u wel nog één en ander leren, vintje!
Klik om te vergroten...

Nee, dankje. Dat is niet nodig. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
goesting
Klik om te vergroten...

!! zijte gij un belg
Klik om te vergroten...
Nee maar goesting is een pracht woord. Veel beter dan trek.

En ik kan wel Vlaams. Ik ben ster in het imiteren van dialecten.
Klik om te vergroten...
Oja? Typ eens wat Gents.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
KoxBox zei:
Oja? Typ eens wat Gents.
Klik om te vergroten...
*wacht ongeduldig*
Klik om te vergroten...
:grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
in eigen garage kotsen en daarna nokkie gaan in de regen in de tuin van g + alcohol

wakker worden met me hoofd in mn eigen kots

wakker worden, beneden naar de wc gaan, boven komen en dan pas zien dat ik me kamer heb onder gekotst. net zo lang daar naakt naar staan staren tot mn ma naar boven kwam en het op ging ruimen en toen nog steeds blijven staan staren.. toen wilde ik dus ook echt niet naar beneden de volgende dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."