#1
Dan heb je het bont gemaakt spacelord. MIjn ouders vonden het nooit zo erg als ik zat thuis kwam, maar wel als ik moest braken of de dag erna niks kon doen. Gelukkig knap ik redelijk gauw op na een avondje door de knietjes gaan
Lavalamp zei:cropp zei:ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...
toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...
ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...
nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...
ik voel me KUT!
clockcable zei:Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden![]()
Tof dat je het hier vermeld. Respect waar je nu staat!Drientje zei:7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.
Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.
Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.
Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
Drientje zei:
Petrovic zei:OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."
Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed.![]()
Nou ik heb zelf in die tijd dagelijks zo'n 2x 20mg dex genomen. Ook een tijdje Ritalin van de Psychiater aangezien ik ADD achtige klachten heb. Ik school ging het met DEX echt super goed Maar achteraf was ik echt een zombie en depressief als het uitgewerkt was. Het sporten wat ik belangrijk vind ging achteruit en ik manipuleerde mezelf onbewust dat ik goed bezig was. After all ben ik blij dat ik gestopt ben, ik functioneer nu echt beter nuchter.Sublimo zei:Petrovic zei:OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."
Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed.![]()
Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?
Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
Drientje zei:op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.
seth zei:Sublimo zei:W.F.L. zei:Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met witZin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal
![]()
Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend.![]()
Kwil u wel nog één en ander leren, vintje!
Oja? Typ eens wat Gents.Drientje zei:Nee maar goesting is een pracht woord. Veel beter dan trek.W.F.L. zei:Drientje zei:goesting
!! zijte gij un belg
En ik kan wel Vlaams. Ik ben ster in het imiteren van dialecten.
Ivoos zei:*wacht ongeduldig*KoxBox zei:Oja? Typ eens wat Gents.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."