Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet/Hasj -> Reggae (ofzo?) en duidelijk Ealy rave. Speed -> Hardcore, of goede hardstyl (Zatox ^^) MDMA -> Ekte Tek! (tekno), Hardstyle! Voor chilling op M, Trance. Ketamine -> Al het bovenstaande. Opzich is alles wel chill, maar dat is zo ongeveer me voorkeur vaak op die momenten."
"@ Angramar Temonos; Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk . Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn."
"Lijkt mij toch wel Datura... zieke trip lijkt me! Voor mij niet weg gelegd . DMT lijkt me voor ooit in de verre toekomst wel de moeite waard, als ik zo verhalen lees."
"TRAVOLTA zei: ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken. en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk). Klik om te vergroten... Wat is dat een SUPER idee zeg, dat ik daar niet zelf opgekomen ben!! Dankjewel! En de rest ook bedankt voor de tips. Ben er gelukkig al wel weer vanaf haha!"
"Zelf ga ik zeker hier niet aan mee doen, lijkt me niet zo verstandig voor mezelf en omgeving :P Maar ga het wel in de gaten houden, vind het wel interessant.\\ Maar waarom er geen HBO en UNI aan mee doen???? 't Is niet dat daar meer of minder wordt gebruikt denk ik zo."
"Dit is niet wat ik alledaags normaal zou luisteren, maar dit liedje doet op de een of andere manier iets met me. Geeft me een gevoel van vreugde en geluk, liefde. Nou heb ik wel wat meer nummers die me raken, maar vandaag even deze! Enjoy (of niet ) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2NLeW05_ukM[/youtube]"
"Nou ik en mijn vriend zijn aanwezig! kaartjes al paar dagen in bezit (: Zeker wel zin in Radium!! Leuk kerstfeestje in eigen stad, wij nemen (waarschijnlijk) mee: -Speed -MDMA/XTC -Heel misschien R-keta."
"Pep en Wiet. Nu nog één laatste J en dan slapen!"
"Zaterdag aanwezig in Leiden ofcourse"
"Ik heb alle post doorgelezen hier, en heb toch een vraagje *sorry als ik er over heen gelezen heb, of wat dan ook! maar wat is nou eigenlijk echt het verschil tussen R-ket en S-ket? Heb nu 2 keer keta gedaan (beide keren S). Heb nu hier R liggen.. en moet ik hier nou wat anders van verwachten ofzo?? Qua effect e.d Kon er niet goed uitkomen iig.. weet wel dat dit dan idd staafjes zijn ipv van kristalletjes (om het maar even zo te noemen)."