#1
Er zat alleen wel weer een rare fout in die ik toch echt even moest herstellen. Hoe moeilijk kan het zijn om een foutloze post te plaatsen. Op een of andere manier voor mij een haast onmogelijke opgave, zelfs nu met spellingcontrole enzo.
Maar zelfs daar kan ik wel mee leven uiteindelijk.
Verder nog een eervolle vermelding voor al diegenen waarmee ik deze bizarre herinneringen deel Mooi om elkaar na tien jaar nog steeds te kennen en te zien wie en wat we inmiddels zijn. Elkaar op zo'n manier zien opgroeien schept een hele bijzondere band, dat weet ik wel.
Ooit net als ik roekeloze jongetjes met een absurde zucht naar potentiële destructie, nu mannen van ware bezieling die ik voorgoed in mijn hart zal dragen als de straten van deze stad. Niets zo bindend als de herinnering, in mijn ervaring.
'My heart is not weary, it's light and it's free.
I've got nothing but affection for all those who sailed with me.'
En volgens mij dit keer nog echt zonder fouten ook. Al is een van de dingen die ik in al die jaren heb geleerd toch wel om nooit te vroeg te juichen.
Maar gematigd optimistisch ben ik er wel over.
Het zou wel leuk zijn.
Voor een keertje.
Maar zelfs daar kan ik wel mee leven uiteindelijk.
Verder nog een eervolle vermelding voor al diegenen waarmee ik deze bizarre herinneringen deel Mooi om elkaar na tien jaar nog steeds te kennen en te zien wie en wat we inmiddels zijn. Elkaar op zo'n manier zien opgroeien schept een hele bijzondere band, dat weet ik wel.
Ooit net als ik roekeloze jongetjes met een absurde zucht naar potentiële destructie, nu mannen van ware bezieling die ik voorgoed in mijn hart zal dragen als de straten van deze stad. Niets zo bindend als de herinnering, in mijn ervaring.
'My heart is not weary, it's light and it's free.
I've got nothing but affection for all those who sailed with me.'
En volgens mij dit keer nog echt zonder fouten ook. Al is een van de dingen die ik in al die jaren heb geleerd toch wel om nooit te vroeg te juichen.
Maar gematigd optimistisch ben ik er wel over.
Het zou wel leuk zijn.
Voor een keertje.