Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zat alleen wel weer een rare fout in die ik toch echt even moest herstellen. Hoe moeilijk kan het zijn om een foutloze post te plaatsen. Op een of andere manier voor mij een haast onmogelijke opgave, zelfs nu met spellingcontrole enzo.

Maar zelfs daar kan ik wel mee leven uiteindelijk.

Verder nog een eervolle vermelding voor al diegenen waarmee ik deze bizarre herinneringen deel Mooi om elkaar na tien jaar nog steeds te kennen en te zien wie en wat we inmiddels zijn. Elkaar op zo'n manier zien opgroeien schept een hele bijzondere band, dat weet ik wel.

Ooit net als ik roekeloze jongetjes met een absurde zucht naar potentiële destructie, nu mannen van ware bezieling die ik voorgoed in mijn hart zal dragen als de straten van deze stad. Niets zo bindend als de herinnering, in mijn ervaring.

'My heart is not weary, it's light and it's free.
I've got nothing but affection for all those who sailed with me.'


En volgens mij dit keer nog echt zonder fouten ook. Al is een van de dingen die ik in al die jaren heb geleerd toch wel om nooit te vroeg te juichen.

Maar gematigd optimistisch ben ik er wel over.

Het zou wel leuk zijn.

Voor een keertje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
Klik om te vergroten...

Herkenbaar ... niet echt gevochten, maar wel mot gehad. En uiteindelijk in nuchtere toestand allemaal goed gekomen :grin:
Hij viel een vriendin van me lastig, en tsja van meisjse blijf je af. Nuchter of niet nuchter :d
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
Klik om te vergroten...

Herkenbaar ... niet echt gevochten, maar wel mot gehad. En uiteindelijk in nuchtere toestand allemaal goed gekomen :grin:
Hij viel een vriendin van me lastig, en tsja van meisjse blijf je af. Nuchter of niet nuchter :d
Klik om te vergroten...

Dat is dan wel weer normaal. Dat zou ik zelfs nuchter doen. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeer zeker. Als een meisje veel voor mij betekend wel althans :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Zeer zeker. Als een meisje veel voor mij betekend wel althans :grin:
Klik om te vergroten...

Ik zou dan ook door het lint gaan denk ik. :P
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik 5gram cocaïne opsnoof in mn 1tje op mn kamer :| 5 keer in douche geweest op 3uur tijd , 7 keer tanden gepoetst , uuuuuuuren lang zwaar paranoia geweest :angry:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
iNkz zei:
Toen ik 5gram cocaïne opsnoof in mn 1tje op mn kamer :| 5 keer in douche geweest op 3uur tijd , 7 keer tanden gepoetst , uuuuuuuren lang zwaar paranoia geweest :angry:
Klik om te vergroten...

Dat was dan niet zo een goede cocaïne... :P

Of kan je echt zo veel snuiven op zo een korte tijd ? Ik weet niet veel af van cocaïne, maar het lijkt me toch wat veel. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een week wakker op de speed is wel veruit het verste wat ik gegaan ben met drugs.

Ook me laatst vergist in pakje met LSD. Ik had zegels van 30, 50 en 80 mics en dacht dat ik er twee van 30 pakte maar dat bleken er twee van 80 te zijn terwijl ik al 60 achter de kiezen had zitten.

Totaal 280 mics die niet helemaal gepland was.

You live, you learn.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Olijfboompje zei:
Teveel bier, op de fiets stuk of 8 keer gevallen.

Mama keek uit het raam en zag mij de prikkelbosjes inrijden.
Mama zag mij naar de deur strompelen.
Mama hoorde mij wakker worden en zeggen; ''Ik moet kotsen''.
Mama gaf mij het commando naar het toilet te gaan en het daar te doen.
Mama lachte mij uit terwijl ik aan het kotsen was.
Mama begon harder te lachen toen ik spiernaakt op de vloer lag met mijn hoofd over de wc bril.

De volgende ochtend lachte mama nog harder toen ze mij om 9 uur uit bed haalde om boodschappen te doen, terwijl ik tot 7 uur heb liggen kotsen.

Wat een liefde :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb me toen ik 15 was het ziekenhuis in gezopen, zware alcoholvergiftiging en te laat om mijn maag nog leeg te pompen. Toen 12 uur later wakker werd met een paar miljoen hersencellen minder en kater waar menig man aanstoot aan zou nemen, zag ik mijn moeder naast mij staan. Mij uitschelden, zeggen waarom ik zo stom was en dat ik de komende 6 maanden het huis niet uit mocht. De andere keren dat ik (te) zat thuis kwam, was ze altijd kwaad. Maar ach, je bent jong en je wilt wat :grin:
Klik om te vergroten...

ZEEER herkenbaar haha!! alleen had ik dit op me 13e.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Een week wakker op de speed is wel veruit het verste wat ik gegaan ben met drugs.
Klik om te vergroten...

Waren het 5 of 7 dagen ? En helemaal niks geslapen ?
V
VerfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit weekend er zwaar over geweest,
De kermis begon hier en omdat te vieren is er altijd vuurwerk enzo. Ik heb eerst 50mg tramadol genomen en dan nog 2 temestas van 1mg, ik had zin om nog is helemaal van de kaart de zijn maar dit was erover... Dan nog met 2 vrienden een fles jenever gehaald en wat vodka gedronken, de combinatie van al die beno's en tramadol met de alcohol kwam heel hard aan, ik was blijkbaar echt ongelofelijk weg, ik ben met een grote gele container van een ramp in het skatepark geweest, ik heb op tafelsgedanst, boel gezocht met marrokanen en bier over het hoofd van een kameraad gegooid, toen zijn we nog een dealer tegen gekomen en daar voor een tientje white widow gekocht en dat was echt de druppel.. toen had ik een oneglofelijk droge keerl en nog een paar biertjes achterovergegooid; blijkbaar heb ik op het miden van het pad gelegen en toen we naar huis fietse - ik bleef bij een vriend maffen- dreigde ik de hele tijd dat ik in het kanaal ging fietsen, ik weet er bijna nix meer van alleen flarden, het ergste is dat heel veel mensen van de school in dat skate park waren en die hebben mij allemaal gezien, hoewel die ook serieus scheef waren. De ouders van mijn vriend hadden het ook door want ik waggelde helemaal en ik weet totaal nietmeer hoe ik op zijn kamer ben geraakt. Ik eet nog dat ik om 8u wakker werd en ik zag de grond nog draaien.... nooit meer voor mij een combi van benzo's tramadol wiet en alcohol, het was leuk voor 1 keer maar dt was het ook dan ^^
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Na 68 uur wakker zijn zondag nacht denken dat je dood gaat en 112 wil gaan bellen.. Pff zo erg de weg kwijt zijn, je zo geestelijk en lichamelijk kut voelen. Nope dat ging te ver, dat nooit meer!! En dan bedoel ik zolang doorhalen, niet de pep zelf.

:)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Na 68 uur wakker zijn zondag nacht denken dat je dood gaat en 112 wil gaan bellen.. Pff zo erg de weg kwijt zijn, je zo geestelijk en lichamelijk kut voelen. Nope dat ging te ver, dat nooit meer!! En dan bedoel ik zolang doorhalen, niet de pep zelf.

:)
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Dan viel het bij mij nog mee. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
Klik om te vergroten...
Tof dat je het hier vermeld. Respect waar je nu staat! :)

OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
...
Klik om te vergroten...

Wow ! :openmouth: Drientje toch, dat had ik niet verwacht, maar ik had het wel kunnen verwachten eigenlijk. De meest verstandige en slimme mensen op het gebied van drugs hebben volgens mij wel zo een diep dal bewandelt, toen er uitgeklommen met meer wijsheid.

Ik ben blij dat je daar uitgekomen bent, moet veel moeite hebben gekost. De kater van een week speed alleen al lijkt me vreselijk. En dan ook nog de psychische stress van alle problemen.

Respect ! Zowel voor het feit dat je gewonnen hebt van de duisternis als voor het feit dat je je verhaal hier gepost hebt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
Klik om te vergroten...

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Petrovic zei:
OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)
Klik om te vergroten...

Voor hoelang heb je dat gedaan ? En hoeveel nam je dan per dag ?

Want ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij ook al eens heeft beziggehouden, maar ik doe het niet hoor. Sowieso omdat ik de katers al vreselijk zou vinden, dus ik ben wel eens geïnteresseerd naar hoe dat is.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb zelf in die tijd dagelijks zo'n 2x 20mg dex genomen. Ook een tijdje Ritalin van de Psychiater aangezien ik ADD achtige klachten heb. Ik school ging het met DEX echt super goed Maar achteraf was ik echt een zombie en depressief als het uitgewerkt was. Het sporten wat ik belangrijk vind ging achteruit en ik manipuleerde mezelf onbewust dat ik goed bezig was. After all ben ik blij dat ik gestopt ben, ik functioneer nu echt beter nuchter. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ram van de kaart :flushed:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."