Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jackyll & Hyde - Frozen Flame"
"nu word ik ook wel heeeel erg nieuwsgierig mooi geschreven hoor"
"melissa zei: buzzy zei: joah :P Klik om te vergroten... whahaha maar je moest gisteren vast niet hoesten he Klik om te vergroten... ik moest gister wel onwijs hoesten... slijm ophoesten.. Maar ik heb al paar weken last van mn keel, en waarschijnlijk is het bronchitis, maar t was nog nooit zo erg geweest, stomme hoestcapsules"
"buzzy zei: Ik heb het gister nog een keer gedaan, 10 caps en het is echt niks voor mij. ik voelde me wel knetterdronken en ik kon ook zeer moeilijk meer lopen, maar het voelde wel of me kop ging exploderen en me hartslag voelde ik knetterhard in me hele lichaam bonken BONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKEBONKE Nee na 3 keer proberen heb ik er nog steeds geen positieve ervaring mee dus die caps laat ik voortaan lekker in het schap staan voortaan hou ik het wel bij de rokerij en nu en dan een lijntje Klik om te vergroten... dat moeilijke lopen en dronken gevoel en gebonk in mn hoofd had ik na 5 capsules kutgevoel he.. khaat dat spul :P"
"ja da's waar, dat had ik ook, maar ze waren eng, dus maar snel oogjes weer open gedaan"
"pepper zei: kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's en waar ik die eventueel kan halen? Klik om te vergroten... je kan ze gewoon bij de drogist halen, zijn capsules, die maak je open (heel makkelijk) allemaal kleine bolletjes, fijnstampen tot poeder en in je drinken doen. Geen ijsthee, is heeeeeeel erg vies en gaat heeeeeel erg schuimen"
"spacekonijn zei: hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas.. Klik om te vergroten... De kwaliteit gaat wel achteruit. Koel bewaren is eigk wel een vereiste. De eerste keer GHB voor mij was met GHB die ong. een week in de auto lag. De 2e keer GHB, van dezelfde leverancier, was nog van dezelfde dag en die was zeker wel wat harder met een mindere dosering. Hij zal vast nog wel goed zijn, maar wel een mindere kwaliteit."
"Dzy zei: Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit. Klik om te vergroten... Deze dealer is goed eerlijk, hij zei dat het dezelfde was. Zit me asjeblieft niet steeds zo op de vingers jongen. Als je me niet mag, quote dan ook niet."
"Had t niet tegen jou hoor lieve cunt Dat kan best zo zijn, en dan ligt t gewoon aan de dealer. Dan was die niet eerlijk. Maar ik denk dat je GHB wel het best gewoon in de ijskast kan bewaren en niet al te lang. Volgens mij geldt dat wel voor alle drugs."
"Ian van Dahl - Movin' on"