Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weed"
"Frances. zei: Cocaine, denk ik. Ik hoor zulke mooie verhalen van mijn vrienden.. Maar ik durf niet echt. Ik denk dat het eerder slachtoffers maakt dan je denkt. Klik om te vergroten... groot gelijk, en die mooie verhalen over coke vind ik echt pure zever... je amuzeerd je wel maar ik kan mooiere verhalen vertellen na een avondje paddo's dan na een avondje sos... ik wil wel nog eens 2c-i gebruiken, en wat tripmiddelen mss ook nog (peyote,...)"
"pfff needlefreak, saivy en de rest... heftige verhalen nog geen vrienden verloren aan drugs, maar wel vrienden van vrienden...1iemand... ook al kende ik die persoon niet echt goed, je verschiet er toch van, ineens komt het serieus dichtbij"
"zelfde als candy"
"hmmm moeilijke keuze ik denk 1) 2c-i/lsd 2) coke/mdma 3)alcohol/weed/hash zoiets? :P 2c-i en lsd heb ik eigelijk nog te weinig ervaring mee om hun waarde echt te schatten maar ze lijken me heel leuk coke en mdma omdat het echt leuk is om op die drugs te zitten (maar die 2 hebben ook de meeste negatieve kenmerken voor mij v/h rijtje) en alcohol/weed/hash omdat deze bij alles passen"
"jointje hasj"
"ook scheef"
"Qocaïne zei: heb het opgenomen.. ik zie er nie uit! LoL. Klik om te vergroten... posten die handel!"
"relatine"