Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acidboy zei: Ach, gooi er gewoon 500mg of 1000mg paracetamol in, drink 5 biertjes en je bent waarschijnlijk goed lam. Klik om te vergroten... precies."
"Haze zei: Alles waar je lichamelijk of geestelijk aan verslaafd kan raken, is drugs denk ik. Klik om te vergroten... nope, je kunt net zo goed verslaafd raken een eten, is t nog geen drugs"
"Nee als je het spuit, komt het toch onmiddelijk in je bloed, en dus krijg je wss net zon 'flash' als bij heroine, dat je binnen een seconde gewoon echt zat bent."
"SOrry hoor. Het moet weer even gezegd worden, en het is wederom door mij. Als je in behandeling bent van een psychiater, dan klopt er psychisch sowieso al iets niet, dan blijf gewoon van drugs af ( alcohol is ook een drug imo )"
"Alcohol is gewoon lekker. Het past bi elke andere drugs, en als er geen drugs is is een avonde drinken gewoon chill."
"kees zei: ik denk dat jij een ridder bent van de bruine dreef Klik om te vergroten... geniaal dit"
"Eckster C zei: Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet? Klik om te vergroten... Zijn jullie hole-buddies ofzo? Jullie nemen het toch echt altijd voor elkaar op."
"barry zei: DarkScope zei: Eckster C zei: Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet? Klik om te vergroten... Zijn jullie hole-buddies ofzo? Jullie nemen het toch echt altijd voor elkaar op. Klik om te vergroten... jij moet je domme kut bek houden begrepen? met je domme kut topics an vragen altijd. met je domme 30 ml voor 60 €, ik weet wel hoe ver je staat jongen. probeer eerst je iq boven de 100 te krijgen voor je nog eens iets over mij zegt. Klik om te vergroten... Waar kom jij mee, 30 ml voor 60 euro is helemaal niet dom ( ik wist dat andere bijvoorbeeld een liter kregen voor 100 euro, maar kon ik niet aan komen op dit moment ). Maar het was mijn enige bron en anders had ik nooit ghb kunnen proberen, wat is die 20 euro nou ( per persoon ), helemaal niks, die kan ik makkelijk missen, en ik heb er zeker géén spijt van. Verder vind ik het raar dat je zegt dat ik mijn iq boven de honderd moet krijgen, voordat ik iets over jou zegt. Hiermee suggereer jij dus dat ik op een of andere manier jou op jouw iq beoordeelde ( en beledigde ). Als jij vind dat homo's ( hole-buddies in dit geval ) een laag iq hebben, dan heb jij zelf een zeer laag iq. Verder over die domme kut topics en vragen altijd, wat heeft dat daar mee te maken? Vaak weet ik het antwoord min of meer al inderdaad ja, MAAR, better be safe than sorry. Ik speel niet graag met mijn leven, omdat ik mijn leven zeker wat waard vind. Als ik de gevaarlijkheid van de situatie ( hierdus het nemen van onbekende drugs, en daar dus absoluut ZEKER over willen zijn ) sterk kan verminderen, door een paar ( in jullie ogen misschien domme, maar dat weerhoudt mijn zeer zeker niet ) vragen te stellen, dat doe ik dat zeker. Dit getuigd zeer zeker meer van intelligentie dan niet zeker te zijn over dingen die gaan over je gezondheid en misschien wel leven. And.......not but not least, ik doe 6 VWO"
"barry zei: 1) waar zeg ik dat homo's een laag iq hebben? jij zei dat ik homo was en niet andersom. 2) een flugel kost max 20 € 3) ik neem m'n woorden niet terug voor zo een kut bengel, serious waar halen jullie het lef vandaan om over mijn alcohol te praten edit: ik neem men woorden wel terug maar dat wil niet zeggen dat ik je geen kutkind vind darkscope Klik om te vergroten... 1) Jij zegt dat ik mijn iq eerst eens boven de 100 moet krijgen voordat ik iets over jou zeg, daarmee suggereer je dus indirect dat ik vond dat jij een laag iq had, anders zou ik ook geen hoger iq moeten hebben om iets over jou te zeggen. Ik zei dat je homo was, dit zie jij dus als dat ik jou als iemand met een laag iq beoordeelde, dus dan zeg jij dus dat homo's een laag iq hebben. 2) Een flugel kost max 20 euro, en wat dan nog? Dit is toch in principe hetzelde als wat je net zei. Ik heb het al uitgelegd, 20 euro voor een lekker avondje vond ik het zeker waard, dit is meer dan genoeg gezegd dus. 3) Ik zeg niks over jouw ( ? ) alcohol, wat je daarmee bedoeld snap ik al helemaal niet, alcohol is namelijk niet van jou, maar van de hele wereld, jij bent namelijk niet de enige die alcohol drinkt. Verder vind ik jou maar een kutpersoon, en niks mis dat je opkomt voor Eckster =, maar ik vroeg gewoon of jullie hole-buddies zijn, dit is een vraag en zeker GEEN statement. Verder vind ik dat je wat aan je agressie moet doen, of misschien zit je niet lekker in je vel. In ieder geval, either way, ben ik de gene die hier kan zeggen dat jij iets aan jezelf moet veranderen, en niet andersom. ----------------------------------- ----------------------------------------"
"Famous Grouse-Cola ( Whisky-Cola ) Geniet er nu van"