Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zet speed fanclub in je onderschrift en hij al wel blij zijn maar je hebt wel nog een punt hoor v"
"kzou het niet willen ook.. 24 uur vind ik meestal lang genoeg"
"trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?"
"das gewoon door je slaaptekort, paranoia verschijnselen dus"
"Een vriend van mij heeft ooit een pil in de les gepakt en die deed vanalles verkeerd zei hij.. Achter school dacht hij ook dat hij goed werk verricht had terwijl hij eigenlijk heel veel verkeerd had gedaan"
"Psycho_Chrono zei: PRINCEZS_ zei: Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P Klik om te vergroten... Dat komt door het eentonig gedender van de treinen, geeft aan van welk niveau je muziek is volgens mij heb ik net een oorlog ontketend Klik om te vergroten... er is sowieso genoeg vette hardcore, maar als je alleen de typische gabber kent dan is het logisch dat je er zo over denkt en trouwens als ik probeer te slapen op trips dan heb ik het ook altijd da ik muziek maak met mijn hoofd, en idd zoals bij iedereen extreem vette schijven, moest ge da kunnen realiseren ge zou wa de beste muziek ooit maken (voor jezelf dan want het is 100% jouw smaak)"
"hehe ja speed en lullen gaan goed samen"
"nee hoor, die trekken zich zo'n dingen niet aan, laat staan dat we er een topic over maken"
"niet meer als 3 lijnen snuiven, veel drinken, beetje eten, dan wat sex of rukken en dan lukt het altijd bij mij, wel soms maar paar uur"
"verslaving hé"