#1
dan zie ik geen zwakke punten![:grin:]()
shopaholic vind ik echt onzin, lekker doen wat je kan doen en genieten
thats it
shopaholic vind ik echt onzin, lekker doen wat je kan doen en genieten
thats it

Ik denk dat ik daar inmiddels wel aan zit nu.Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Niet per definitie.Azhara zei:En kan je geen 40 dagen zonder alcohol, ben je dan verslaafd??
Zonder masturbatie ook? :PDeranged zei:Ik heb net honderden dagen zonder sex achter de rug. Was niet zo heel moeilijk.
Jij maakt het wel erg bont hoor. Je lijkt net Flameon.alcoholist zei:wat vind ik het toch schitterent dat mensen alles pietje precies willen hebben terweil ze weten wat ik bedoel![]()
Lijntje, jointje, pilletje, tripje, zegeltje, bommetje, puntje...Miss Kittin zei:pawelonius zei:en waar ik me echt al tijden aan erger... 'biertje' 'wijntje' 'borreltje'. men brengt het altijd met verkleinwoorden.
Het wordt zo makkelijk gezegd, maar dat 'biertje' drinken op je 'borreltje' is meestal een bezopen 'mannetje' met een kapot 'levertje'...
He's got a point!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."