Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"poison drink zei: Heb zoiets uit je kont steken Klik om te vergroten... Dan zou je een 'Freak' zijn."
"Gebruikt u recreatief of om medische redenen? Recreatief Hoe vaak gebruikt u drugs? Hangt ervan af welke. het meest: elke dag. Het minst: elke 3 maand Welke 3 drugs gebruikt u het vaakst? 1. Alcohol 2. Wiet 3. MDMA Welke vindt u de goede kanten aan druggebruik en welke de negatieve? Goed: het kan je karakter wat 'afvlakken'. Ik ben bijvoorbeeld empatischer geworden door wiet, terwijl ik vroeger enorm bot en onverschillig was. En natuurlijk: het maakt van een gewone avond een bijzondere ervaring Negatief: Als je jezelf niet onder controle hebt dan kan het verkeerd uitdraaien. Simple as that. Heeft u ervaring met de negatieve bijeffecten van drugs? Ik ga niet ontkennen dat ik een tijdje verslaafd ben geweest aan wiet. Gelukkig heeft dat niet lang geduurd omdat ik mezelf wakker heb geschud. Dat buiten beschouwing gelaten heb ik eigenlijk geen negatiever ervaring met drugs. Worden drugs getolereerd in uw omgeving? Definieer omgeving? Vrienen: jep Familie: neen Raad u anderen af drugs te gebruiken? Ik zal het nooit aanraden. Maar ook niet afraden. Hangt ook van persoon tot persoon af. Welke activiteiten doet u het liefst onder invloed van drugs? Muziek luisteren. Muziek is echt het beste wat er is onder invloed, het brengt je naar hogere sferen, en door de soort muziek kan je perfect je 'mood' bepalen. Ontwikkeling en verslaving Wanneer, waarom en in welke situatie gebruikte u voor het eerst? Wanneer: geen idee eigenlijk. Alcohol moet zo op mijn 12de geweest zijn, en wiet een jaar of 2, 3 later? Waarom: 'Eens iets anders dan anders willen'. Ik heb een hekel aan het alledaagse, aan een sleur. Wiet was het perfecte middel om een zaterdagavond anders (en beter) te maken. (Indien hierboven niet vermeld) Welke drug was dat? Eerst alcohol, dan wiet. En dan de hardere dingen. Hoe lang gebruikt u al? Dat zal nu ongeveer 5-6 jaar zijn vanaf het prille begin. Kan u uzelf verslaafd noemen? Zoja aan welke drug? Neen. Sigaretten, dat wel. En misschien ook wel in zekere mate roesverslaafd op een zaterdag. Als je me tegenkomt ben ik dronken/stoned/stronken/strak/... (niet nuchter), maar dat is wel normaal voor een jongere geloof ik... Zoniet, kent u anderen die verslaafd zijn ? Welke ervaringen heeft u met verslaafden/verslaving? Ja. Als het vrienden zijn, nooit van je afduwen, hoogstens wat afstand nemen om jezelf te beschermen. Softdrugs Gebruikt u softdrugs? Zoja welke? Wiet Verkrijgt u softdrugs via legale weg? Ik woon in België. 'Nuf said Wanneer gebruikte u voor het eerst softdrugs? Zie hierboven. Harddrugs Gebruikt u harddrugs zoja welke? MDMA, LSD, coke... en in de toekomst nog wel andere dingen van plan. Waar verkrijgt u uw harddrugs? Ik vind dat allemaal toevallig op straat Wanneer gebruikte u het eerst harddrugs? Dat moet ergens op mijn 15de - 16de geweest zijn. Coke. Indien u medicinale drugs gebruikt waar verkrijgt u deze dan en met welk doel gebruikt u ze (recreatief/medische redenen) nvt"
"dain zei: maar nee-man! Klik om te vergroten..."
"Soft: Wiet: 25 euro, soms het dubbele Hard: 1 keer om de 3 maand ongeveer 30 euro"
"W.F.L. zei: Dat bedoel ik. Een halve gram MDMA op een avond is redelijk normaal in België (bij de mensen die ik ken toch vaak, en die vallen dan nog mee). Heb ook wel mensen tot een gram zien nemen. Dat voorbeeld van die halve pilletjes wou ik ook nog noemen ja, dat is echt heel Nederlands :P Geen wonder dat ze pillen van + x aantal mg in NL houden. Engelsen zijn trouwens nog erger. Klik om te vergroten... Iedereen die ik ken start met 1 gr (afgewogen meestal) op een avond, en ze zien wel waar ze uitkomen :P Meestal klokken ze af op 0.7 of iets in die buurt."
"Beanhead zei: Belgen zijn gewoon dom. Klik om te vergroten... Of nederlanders zijn mietjes?"
"Tomaat zei: Beanhead zei: Belgen zijn gewoon dom. Klik om te vergroten... Of nederlanders zijn mietjes? Klik om te vergroten... W.F.L. zei: Achterlijke doseringen zijn het :P 200mg op een avond is zat. Klik om te vergroten... Ach, je moet ook de tijd waarop bekijken. Meestal start het al om 19.00u en nemen we de laatste keer bij rond een uur of 3,4 ofzo..."
"Exceptional Insight zei: Wow, jullie houden dat ook serieus bij? Klik om te vergroten... Ja, ik weet graag hoeveel ik uitgeef aan wat. Ik kan dat ook ongeveer zeggen wat ik uitgeef aan sigaretten, eten en andere dingen."
"Beanhead zei: Tomaat zei: Beanhead zei: Belgen zijn gewoon dom. Klik om te vergroten... Of nederlanders zijn mietjes? Klik om te vergroten... Of Nederlanders maken goede drugs en idiote Belgen versnijden ze en nog dommere Belgen kopen het. Klik om te vergroten... Of Belgen kopen drugs die nota bene in nederland getest zijn? Het was maar een grapje hoor, maar om te zeggen dat Belgische drugs altijd van slechtere kwaliteit is dan Nederlandse, is stierenstront. Nederland: jullie hebben geen monopolie op drugs!"
"En smaakt ook lekker. Die mdma-kristallen zijn minder lekker. Kijk eens aan, iets drugsgerelateerd in 'drugs'. Als hij dit verwijdert is het zeker een homo."