#1
Ik snap het nut er ook niet van. En heb er ook totaal geen motivatie voor.
alcoholist zei:staat de kerk bij dsb scheef??
Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.Tomaat zei:Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Exceptional Insight zei:Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.Tomaat zei:Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Haha. Het feit dat het in Italië staat, maakt het nog niet gelijk pizzaalcoholist zei:net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,
Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Dione zei:Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."