Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums40 dagen zonder alcohol

40 dagen zonder alcohol

73 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap het nut er ook niet van. En heb er ook totaal geen motivatie voor.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink toch wel ieder weekend. Wanneer ik lekker een weekendje thuis ben misschien 2, als ik uit ga iets meer. Zondags bij het eten een wijntje vind ik gewoon heerlijk, omdat wijn lekker is want anders zou ik het niet drinken toch... 40 dagen zou ik prima kunnen halen, maar dan moet er wel een reden zijn (bijv zwangerschap of medicatie).
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja dag, dan moet ik veel te veel blowen
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houd het niet precies bij, maar soms drink ik 2 maanden of langer geen druppel en dan een maand wel weer wat meer. Alcohol is wel aardig maar haalt het bij lange na niet bij andere leuke middeltjes :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
alcohol is te shittt voor my< het geeft het gevoel van scheit< de gevangis is niet zoals je denkt.. niet zoal je het voorsteld.niet zoals je denkt.

staat de kerk bij dsb scheef??
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
staat de kerk bij dsb scheef??
Klik om te vergroten...

Jij in ieder geval wel.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomaat zei:
Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Klik om te vergroten...
Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahah echt waar goozurs , in delft waar ik werk staat een kerktoren die staat scheef, net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
heus kan ik trouwens zolang zonder alcobil

ja ken wel, maar dan voeld ome bassie zich niet zo vrolijk
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Tomaat zei:
Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Klik om te vergroten...
Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.
Klik om te vergroten...

Ik weet van mezelf dat ik dat kan, daarvoor heb ik geen 'test' nodig.... Ik drink al meer dan een maand (met uitzondering van oud op nieuw, dat moet ik er wel bijzeggen) zeer zelden, alleen de zaterdag 2 halve liters bier (en dat is niet alle weken zo geweest). Het zijn examens voor mij, en ik heb het lastiger daarmee dan met het feit dat ik mijn wekelijkse zuip- en blowweekendjes moet missen... Al zal het wel deugd doen dat ik het terug kan doen, dat zal je mij niet horen ontkennen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcoholist zei:
net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,
Klik om te vergroten...
Haha. Het feit dat het in Italië staat, maakt het nog niet gelijk pizza :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Azhara zei:
Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Klik om te vergroten...

Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dione zei:
Azhara zei:
Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Klik om te vergroten...

Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
Klik om te vergroten...

wat is dan wel je zwakke punt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."