Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"17e paddo's (maar toen was het nog legaal ) 17e efedra, maar dat kon ik nog gewoon in een smartshop kopen, maar helemaal legaal was het ook niet denk ik.. 19e xtc ^^"
"Toen ik 13-14 was, mocht ik van mijn ouders wel een paar biertjes delen met een boel vriendinnen voor een schoolfeest.. Mijn eerste serieuze alcohol ervaring was toen ik 15 was, bij een vriendinnetje thuis.. Iets met teveel tequila, bessenjenever en 7 x kotsen.. Mijn vriendinnen hadden allemaal wel rond 14-15 jaar geblowd, maar ik had er altijd een hekel aan ofzo. Maar stiekem had ik er wel altijd interesse in, en heb ik ontzettend veel fictieboeken gelezen die met drugs te maken hadden. Totdat ik begon met uitgaan, rond mn 16e. Toen ik 17 was, heb ik voor het eerst geblowd met een vriendin, voorgedraaide, gekocht bij Sarasani in Utrecht. Daarna gewoon af en toe geblowd, vooral voor en tijdens het uitgaan. Ik begon interesse te krijgen in andere drugs, en samen met 2 vriendinnen kon ik urenlang in de State of Mind in Utrecht zitten, waar we ontzettend veel geleerd hebben over drugs Op mn 17e - 18e dus ook voor het eerst paddo's, efedra, kratom, happycaps etc. gedaan.. Nog steeds vrij onschuldig, en een jaar geleden heb ik voor het eerst xtc gedaan.. Doe ik nu ongeveer om de 2-3 maanden. Dus, eigenlijk geen drugsmilieu voor mij.. Gewoon, lekker relaxt doen waar ik zin in heb, en wat ook nog (redelijk) gezond is voor mijn lichaam.."
"Prima te doen voor mij Heb sinds oud&nieuw bedacht dat ik minder tot geen alcohol ga drinken, gewoon omdat ik alcohol - tot nu toe - de minst boeiende drugs vind.. En omdat het toevallig sociaal geaccepteerd is - soms zelfs sociaal wenselijk - zou je het gewoon kunnen drinken? Het blijft nog steeds schadelijk voor je, en je leert er eigenlijk niks van... In tegenstelling tot andere drugs, waarbij je veel meer over jezelf en over de wereld leert^^ Blijf er gefrustreerd over dat alcohol wel mag, en zoveel andere (leukere) dingen niet"
"Roseta Stoned zei: Towelie zei: Mission impossible hierzo, ben student, veel feestjes, hou ik nooit vol denk ik, misschien over 2 jaar wel, maar nu echt niet. Klik om te vergroten... +1 Klik om te vergroten... Ik ben ook student, en heb ook genoeg feestjes... Dus het is net wat je belangrijk vindt, denk ik"
"Ik doe nu maatschappelijk werk & dienstverlening, en ook daarmee kun je in de verslavingszorg komen te werken (wat ik uiteindelijk hoop te gaan doen). Het verschil tussen mwd & sph is niet heel groot volgens mij, wat ik altijd heb gehoord is dat je met sph meer gericht bent op groepen, en dat mwd meer gericht is op individuen, en dat je met mwd alles kan wat je met sph ook kan, maar dan nog meer. Maar of dat waar is, weer ik niet..."
"Mooi geschreven Lijkt mij ook niet heel fijne xtc, wat ook al eerder is gezegd: voortaan altijd laten testen! Is toch gratis (of kost je één pil), dus waarom niet doen? En het kan natuurlijk dat mdma gewoon niet jouw ding is. Ik denk dat je op alle drugs bad kan gaan, net als dat je in normale situaties ook 'bad' kan gaan (alleen heet het dan niet bad gaan, maar een zenuwinzinking in het ergste geval).. Kan me alleen niet goed voorstellen dat je bad zou gaan op xtc, want de hele wereld en alles en iedereen is zo lief^^"
"Ik vind het ook nooit zo erg, maar dat komt inderdaad ook doordat iedereen op de feestjes zelf nog harder aan het spacen is.. Ik voel me ook gewoon heel lief, onschuldig, gelukkig en blij, en ben alleen maar eerlijk Maar het ligt gewoon aan de feestjes waar je heen gaat, als ik met bepaalde vriendinnen uit zou gaan, zou ik er echt niet aan moeten denken om te gebruiken"
"Ik lach alleen maar, dus ik heb niet eens tijd om te gaan knarsen (gelukkig), maar die kaakspierpijn heb ik soms wel inderdaad.. Tictacs zijn wel een goede om te onthouden"