Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums40 dagen zonder alcohol

40 dagen zonder alcohol

73 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcoholist zei:
Dione zei:
Azhara zei:
Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Klik om te vergroten...

Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
Klik om te vergroten...

wat is dan wel je zwakke punt
Klik om te vergroten...

absoluut kleding hahaha. ik ben best een beetje een shopaholic. qua drugs zijn uppers mijn zwakke punt. maar dat gebruik is nu ook gereduceerd tot 1 keer per jaar o.i.d.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcoholist zei:
shopaholic vind ik echt onzin
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Wat een waardeloos ding om als favoriete vrijetijdsbesteding te hebben. Spulluh kopuh.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
alcoholist zei:
net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,
Klik om te vergroten...
Haha. Het feit dat het in Italië staat, maakt het nog niet gelijk pizza :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Scheelt weer dat het geen pizza is maar Pisa.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Scheelt weer dat het geen pizza is maar Pisa.
Klik om te vergroten...
Wat ben ik toch blij dat er altijd wel iemand is, die de moeite neemt om mijn grappen uit te leggen :hearteyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Dit zou geen uitdaging voor mij zijn.
Klik om te vergroten...
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok dus als ik het duidelijk begrijp:
als je alcohol drinkt vanwege problemen enzo wordt het ineens 'een soort drug' in deze moderne maatschappij.
dus als ik af en toe met vrienden blow voor de chill is het 'geen soort drug' in deze moderne maatschappij :)
oh, maar dan klopt het ineens niet meer.. >_<

en waar ik me echt al tijden aan erger... 'biertje' 'wijntje' 'borreltje'. men brengt het altijd met verkleinwoorden.
Het wordt zo makkelijk gezegd, maar dat 'biertje' drinken op je 'borreltje' is meestal een bezopen 'mannetje' met een kapot 'levertje'...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
pawelonius zei:
en waar ik me echt al tijden aan erger... 'biertje' 'wijntje' 'borreltje'. men brengt het altijd met verkleinwoorden.
Het wordt zo makkelijk gezegd, maar dat 'biertje' drinken op je 'borreltje' is meestal een bezopen 'mannetje' met een kapot 'levertje'...
Klik om te vergroten...

:mrgreen: He's got a point!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die is inderdaad erg sterk.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat de eo ns komt met 40 dagen seks of 40 dagen alcohol dat het verplicht is om 40 dagen achter elkaar te neuken of te zuipen

ontopic: ik denk niet dat ik 40 dagen zonder alcohol trek
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Af en toe een drankje is wel lekker, maar zou makkelijk 40 dagen zonder kunnen. Blowen is sowiezo veel chiller.

Ik vind niet dat je verslaafd bent als je 40 dagen niet zonder alcohol kan, hangt natuurlijk dan wel ook af van de drang die je gedurende die periode naar alcohol zou hebben.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaat 'em niet worden :' )

Iemand een bierke?
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha grappig...

Zelf, opzich, geen probleem met geen alcohol drinken (vind het eigenlijk best wel een kutdrug), maar zou m'n duveltjes toch wel missen! Als ze alcohol-vrije duvel uitvinden zou het me wel makkelijk lukken :)
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mission impossible hierzo, ben student, veel feestjes, hou ik nooit vol denk ik, misschien over 2 jaar wel, maar nu echt niet.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jezus, je vraagt iemand toch ook niet om 40 dagen zonder slaap te doen?? :openmouth:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo moeilijk is dat toch niet :grin:, heb zaterdag avond voor het eerst sinds 4 maand weer eens een biertje gehad :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Makkelijk.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zit al zo'n 4-5 dagen zonder alcohol :rock: .
Als er toevallig bier in huis is zal ik wel een biertje pakken, is het er niet dat boeit het me ook geen worst.
40 dagen heb ik wel eens vaker volgehouden zonder het te proberen.
Ik zie er alleen het nut niet van in om het nu weer te doen, vooral niet omdat ik wel een biertje op zijn tijd lust.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat ik maximaal 3/4 bier per 40 dagen drink, Ik drink nooit veel alcohol. Maar op z'n tijd een koud biertje pakken vind ik heerlijk. Sterke drank heb ik al helemaal niets mee.

OT: 40 dagen zonder alcohol zou een makkie zijn.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik drink uberhaupt geen alcohol, dus het zou geen probleem moeten vormen voor mij:grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
40 dagen niet drinken? mooi dat red ik echt niet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."