#1
alcoholist zei:Dione zei:Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
wat is dan wel je zwakke punt
absoluut kleding hahaha. ik ben best een beetje een shopaholic. qua drugs zijn uppers mijn zwakke punt. maar dat gebruik is nu ook gereduceerd tot 1 keer per jaar o.i.d.
He's got a point!
.