Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja maar je hebt overal wel "foute" mensen tussen zitten"
"nog nooit gepakt maarjah kdrink dan alleen alcohol en rook een jointje in het openbaar niet iets waar je meteen 3 jaar voor vastzit alleen alcohol als je dronken bent een nachtje in de dronken cel maar nog nooit zelf meegemaakt"
"hehe.. nou dat is de eerste keer dat ik dat hoor maarja wel relaxed voor je"
"haha ja dat is waar gelukkig zelf nog nooit meegemaakt want me moeder zegt altijd tegen mij als je word opgepakt door de politie: ik laat je zo lang mogelijk zitten ! dus ik kijk wel uit"
"tsja beetje psycho ben je dan wel als je dat doet moet je toch echt even langs de psychiator wippen"
"SpacingBen zei: Maja, verbied je blowen, dan moet je roken ook verbieden. Zit kwa overlast geen verschil in imo. Van sigaretten rook krijg ik ook altijd veel emer last van mijn ogen dan wiet rook... Klik om te vergroten... het gaat vooral om de geur van de wiet/hasj. tenminste dat heb ik opgevangen toen ik laatst het journaal keek"
"ja ze sluiten gewoon eerst alle andere oplossingen uit en dan maar gaan zeuren"
"ja zit wel iets in maar wij nederlanders vinden het fijner om het op de persoon zelf te spelen"
"SpacingBen zei: Emo zei: SpacingBen zei: Maja, verbied je blowen, dan moet je roken ook verbieden. Zit kwa overlast geen verschil in imo. Van sigaretten rook krijg ik ook altijd veel emer last van mijn ogen dan wiet rook... Klik om te vergroten... het gaat vooral om de geur van de wiet/hasj. tenminste dat heb ik opgevangen toen ik laatst het journaal keek Klik om te vergroten... Naja, op het station heb ik iedere dag last van die irritante kettingrokers die dan bij je komen staan. Als ik wietlucht ruik vind ik dat eerder prettig. Kwa overlast zie ik echt geen verschil tussen hasj en wiet, behalve dan dat sigaretten normaler worden gevonden omdat veel meer mensen het doen. Klik om te vergroten... ja, maar er zijn ook mensen die het onprettig vinden die geur ik zeg niet dat ik het met de kamer eens ben. maar de kamer kijkt eerder naar de tegenstanders dan na de voortstanders"
"politie is soms goed soms niet we hebben ze uiteindelijk toch nodig"