Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"euthanisie is dan ook geen taboe meer he Hugo Cleas had alzheimer! Het was toch zijn keuze uit het leven te stappen met euthanisie? Iedereen heeft in mijn ogen het recht zichzelf van het leven te beroven als de pijn niet meer te verduren valt. Zolang je er geen andere met meeneemt of hindert, vind ik dat "zelfmoord" kan! Maar in een wereld van vandaag kan je zoiets aanvragen he. Er moet natuurlijk wel een grondige reden zijn."
"Jup dat gelei-achtig gedoe. Heb al gelezen dat bruine rijstmeel en water ook zou werken. Maar ik hou het toch agar agar. Onthoud wel dat AGAR heel kwetsbaar is voor andere schimmels enzo he. Dus wees snel en sluit het potje of petrisschaal met agar weer snel vacuum af."
"En wat doet het systeem? Recht in eigen handen nemen lijkt zo dom niet meer he Het werkt tenminste, enkel wordt je ervoor berecht4 Das het waard, laat het u ni afschrikken, pakt ze, zit er bak/celstraf voor, mar pakt ze!!! Ge doe het beter dan het gerecht! Ge doe het goede dan! Zoals ne moslim maagden in de hemel zou krijgen krijgt ge respect in dit leven als ge kindermoordenaars de ergste dood geeft dat fantasie voorbij reikt Wacht tot vrienden van u slachtoffer zijn, en uw jongste kind later nog erger zal meemaken. Het escaleert alleen maar; Psycho's maken mij ne psycho Als ze het lezen: ik kom achter u! Ik kom u leven skinnen, ni te diepn of ge bloedt dood.Maar wle diep genoeg da ge lijdt. En uw ballen? uw ballen vinden een eeuwig leven onder mijn mariakaarske da dagelijks vervangen wordt. Fucking pyscho's, ge maakt normake mensen psycho's da ge moet vrezen. Tijd da mensen het recht in eigen handen nemen, en we gon da doen. Don't fear the police, foear me ! Ik vil olle leven, geef da vel te vreten on mjnen hond, fik olle balle levend en ik laat olle zien wa pijn is! Mijn pijn tonen? Geljukt! Tkomt tien keer harder in olle bakkes! Dus psycho's, kdaag olel uit, komt is tot hier! ik vil a levend, en fik a kloten levend!!!!! Ne naaste tegen de grond duwen? Zijt blij dat de flikken u vonden, als ik hem vond lag hem nu te smeken voor vrijlating da hem ni kreeg. Zijt blij da ge den bak in zit!!!!!!!!!!!!!!!! Zelfs e noodlijn gebeld, niemand pakte af! bel zelf mar eens: 052 26 27 05 buitenland: 0032 52 26 27 05 NIEMAND PAKT AF!!!!!!!!! ons gerecht doe nix, buiten media truukjes. Beter da we het zelfd oen, laat het geweten zijn voor de toekomst!!!!!! Zit je met iemand dat kids aanrandt? Ik moord hem met alle plezier, pedo's verdienen de dood als ze geen hulp zoeken. En die machthebberkes, zijn grotendeels pedo's. Ik doe dit met alle plezier omdat ik merkte dat de noodlijnen één grote hoax waren DUS KOM OP VOOR JE MENING EN KOM OP TEGEN HUN!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE REVOLUTIE KOMT ERAAN!!! fucking psycho's maken mij ne psycno"
"In Breaking open the head bespreekt hij ook Iboga, die is da gaan doen bij de Bwiti's. Naar luiden 30 uur in trance,."
"Zelfs Obama wil geen legalisatie he. Hij wil wel dat er een geheel ander beleid omtrent cannabis komt. Minder streng betekent dus geen legalisatie. Bij mij is het heel simpel als grower, zolang ik het kan zonder onverwachts bezoek te krijgen: all good. Tuurlijk mag het niet, maar wat niet weet wat niet deert. En tjah, gepakt worden hier is wel iets heel anders als gepakt worden in Amerika. Jammer. De Belgen en Nederlanders mogen in principe nog hun beide handen kussen als we het even met overal anders vergelijken. Een legalisatie komt er OOIT wel hoor, ergens in 2100. lol. Laat ons eerst beginnen bij legale medische cannabis. Iemand dat chronische pijnen heeft en dat kan blussen met cannabis, ja dat moet kunnen vind ik. Pijnstillers zijn een ware ramp voor je lever, nieren, maag, ... Cannabis is vrij schadeloos )wanneer juist gebruikt(. Het roken ervan, laat ons niet onnozel doen jongens, gezond is het niet. Ik vind niet dat cannabis zozeer legaal MOET worden, mag wel. Maar zolang we kunnen growen en blowen (in de mate van, niet in het openbaar, niet rond minderjarigen, ...) heb ik er allemaal geen probleem met. Wel vind ik dat medi canna ER MOET komen. Maarja, dat is een aanslag op de medische wereld he, want dat is verlies in hun winstmarge."
"Als't legaal wordt, is het uiteraard verstandig je eigen shit te growen he De zon komt voorniet op"
"Ja, xtc komt van een onbekenden brouwer he God weet hoe onvoorzichtig de eerste hand is he. Dermee, ik moet van chemie niets (meer) weten. Ik hou het wel bij wat moeder natuur mij geeft, en zo hoort het."
"Ik heb die van Azarius gekregen als kerstkadotje Twee rode! Ik heb ook al moe kwartjes gestort, telkens bij iedere bestelling wel zeker een paar euro's extra die moesten dienen als kwartjes. Maar ik blijf mij afvragen, wanneer komt er iemand op straat met spandoeken en co? Is dit niet zo'n gelegenheid waarin Amsterdam kan dienen om de wereld te ontvangen, een stille VREDEVOLLE mars houden, maar met één duidelijke boodschap. Wanneer komen we nog es op straat? Ik heb al even niet meer betoogd, en zou het helemaal niet erg vinden om daarvoor tot Amsterdam af te zakken. De rechtzaak is één ding, maar duizenden mensen de straat op met één boodschap is iets anders."
"http://www.youtube.com/watch?v=3kswJuKfYtI"
"Waarom gewoon de seizoenen van moeder natuur niet meenemen en zo'n "opiumballen" gebruiken? T'is toch dom te injecteren e.d."