Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
210 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hertog jan beste uit fles.

heineken van tap gaat er ook altijd goed in.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste bier => eentje die open staat uiteraard :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik houd niet zo van bier, maar Corona vind ik wel lekker. Maar als ik dan moet kiezen, dan toch Bavaria of Heinekken.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
hertog jan. :beer:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind die fijnproeverij maar dom. merk interesseert me niks. Als het maar lekker koud is.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verboden Vrucht :beer:
d
dropitpussyLid
01-01-2024, 00:00
#7
jupiler
all the way :'D
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#8
drink alleen pils, het liefst Hertog Jan of Bavaria.
verder drink ik alles wel op een paar smerige merken na.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Erdinger. De kenner kent het bier zeker......
.
Maar voor de leken...
Tis een Duits wit-bier. Smaakt anders dan ons witbier maar is zeker te proberen !!
Vooral in de zomer op het terras !!! Proost :beer:

D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Dit hele topic nalezend vind ik het wel grappig dat mensen bijna ruzie gaan maken over de interpretatie van hun smaak. :grin:

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg van het bier. Ik heb altijd heel hard geroepen dat bier vies was totdat ik in een Ierse pub gewerkt had.

Ieren maken hele lekkere bieren. Vooral Guinness (net zo voedzaam als een bord havermout) en Kilkenny vind ik erg lekker.

Verder vind ik Hertog Jan wel oke.

*Verder wil ik als voetnoot vermelden dat ik Heineken een vreselijk piswater vind. Ik heb niet alleen een hekel aan de naam (hoe fantasieloos kun je zijn :confused: ) maar ook de smaak en het imago. Ik krijg dan ook helemaal de kriebels als mensen het verkeerd schrijven. Heiniken? Hahahaha.
Klik om te vergroten...



:hearteyes: My kind of woman.
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn persoonlijke top 3:

1 Brand
2 Dommelsch
3 Palm
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jupiler, en dan niet 1 óf 2, nee gelijk een heel krat! :tearsofjoy: :beer:
S
StefferLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jupiler en Amstel
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#14
Holger, is tering goedkoop en nog lekker ook :openmouth:

groetjes :stoned:
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#15
maffiamastah zei:
Holger, is tering goedkoop en nog lekker ook :openmouth:

groetjes :stoned:
Klik om te vergroten...

En waar is dat te koop dan? nog nooit gezien.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kom er net achter met mijn stomme hoofd dat ik nog een halve krat Bush bier in de schuur van me ouders heb staan. Een duivels lekker biertje, en sterk als de pest. 12% en je tikt ze zo achterover, dat zijn de gevaarlijkste. Denk dat kratje van de zomer maar eens leeg drinken bij een BBQ. Mag wel een goed feest worden want een krat Bush kost je 35 euro. :openmouth:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow, dat bier mag wel echt lekker zijn! 35 euro voor een krat :openmouth:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ratelslangen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Ratelslangen
Klik om te vergroten...

Heb ik iets gemist?!
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste bier is van de Lidl :P

Mwah.....mijn voorkeur gaat toch uit naar Grolsch :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."