#1
hertog jan beste uit fles.
heineken van tap gaat er ook altijd goed in.
heineken van tap gaat er ook altijd goed in.


Drientje zei:Dit hele topic nalezend vind ik het wel grappig dat mensen bijna ruzie gaan maken over de interpretatie van hun smaak.
Persoonlijk ben ik niet zo heel erg van het bier. Ik heb altijd heel hard geroepen dat bier vies was totdat ik in een Ierse pub gewerkt had.
Ieren maken hele lekkere bieren. Vooral Guinness (net zo voedzaam als een bord havermout) en Kilkenny vind ik erg lekker.
Verder vind ik Hertog Jan wel oke.
*Verder wil ik als voetnoot vermelden dat ik Heineken een vreselijk piswater vind. Ik heb niet alleen een hekel aan de naam (hoe fantasieloos kun je zijn) maar ook de smaak en het imago. Ik krijg dan ook helemaal de kriebels als mensen het verkeerd schrijven. Heiniken? Hahahaha.


maffiamastah zei:Holger, is tering goedkoop en nog lekker ook
groetjes![]()
TrippyShit zei:Ratelslangen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."