Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier in belgië is special K gebruik vooral in trek bij afterclub feestvierders verder zie je het niet zo vaak."
"inderdaad in belgië is een pil = pil en speed = speed euhhhhh.......NOT Ze weten echt het verschil niet."
"Atropa zei: Ik weet niet hoe 'hip' je moet zijn in Belgische clubs. Maar in Londen in 2000 gold Special K als een soort drug om je mee te kunnen onderscheiden. In Amsterdam is die label cultuur er ook wel in clubs. Ook Ketamine heeft het daar meegemaakt. Pas na halverwege jaren 90 genoot Ketamine bekendheid als kristal drugs. Daarvoor werd het enkel op zeer kleine schaal gebruikt door liefhebbers en er waren alleen ampullen. Wel jammer, want het spuiten heeft echt een veel groter effect dan snuiven. 'Tis vrij snel van top tot teen verdoving. Echt versteend. Deze psychonautische wijze van Ketamine gebruik is helaas zeldzaam. En het lijkt erop dat het cultuurtje van snuiven ook een nieuwe geldmarkt is geworden. Versneden Keta komt gewoon voor. Klik om te vergroten... spuiten is inderdaad "de keta rush" en de beste manier om de k-hole te bereiken maar je moet wel iemand vinden die je de shot intramusculair kan zetten natuurlijk.En ja hoor keta is nooit puur maar versneden met andere zooi wat de winst die al gigantisch is nog vergroot."
"proberen in de k-hole te komen met max 250 mg... Klik om te vergroten... zal niet lukken naar mijn mening,toch niet al snuivend.maar wacht op je rapport ben benieuwd"
"men poes had ook eens van de keta gelikt,na een uur zag ze er zo uit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"keta + ghb is echt wel lekker,nam het altijd in de uitgang (lees:afterclub scene) en was altijd zalig.wel eens een aparte ervaring mee gehad en dat kan je lezen op een topic van grootste kick/ervaring in DRUGS."
"gewoon de keta-spray (hehe spreekt leuk uit vind ik) proberen van spor."
"ik zou het zeker bestellen en ze komen het leveren in van die mooie busjes met fluo streepjes"
"vuile versnijder maar de genoemde producten zijn inderdaad de meest gangbare."
"in belgisch limburg kom je het meest keta gebruikers tegen heb ik de indruk.in de rest van het land (alé vlaanderen) komt het véél minder voor."