#1
geen grolsch
en geen hertog jan
jupiler is ok! 


TimKGB zei:BAVARIA!
Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan en Jupiler dus. En Grolsch. Nogmaals, mijn mening is feit.Eier zei:Hier wordt Jupiler aan toegevoegd.Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
TimKGB zei:geen grolschen geen hertog jan
jupiler is ok!
![]()
Serenity zei:TimKGB zei:geen grolschen geen hertog jan
jupiler is ok!
![]()
Val dood.
Djodjo zei:*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje!![]()
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim?![]()
Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan!![]()
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
maar als je dit niet lust halen we effe samen een jupiler

)
olangs was er og een smaaktest omdat heiniken wou bewijzen dat ze helemaal niet zo slecht ware, : resultaat: het kwam op de laatste plaats en werd beschreven als waterachtig en chemisch.... proef onze prachtige belgische bieren!!!!!!!!!!!!!!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."