Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
218 weergaven
18-5-2026
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen grolsch :cry: en geen hertog jan :( jupiler is ok! :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#2
TimKGB zei:
BAVARIA!
Klik om te vergroten...

NEE.

Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Eier zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hier wordt Jupiler aan toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Hertog Jan en Jupiler dus. En Grolsch. Nogmaals, mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
TimKGB zei:
geen grolsch :cry: en geen hertog jan :( jupiler is ok! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Val dood.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
CARLSBERG :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
TimKGB zei:
geen grolsch :cry: en geen hertog jan :( jupiler is ok! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Val dood.
Klik om te vergroten...

:cry: :( *valt dood*
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djodjo zei:
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
Klik om te vergroten...

w000t! :mrgreen: :sunglasses: ik leef weer :mrgreen: :wave:

Ik drink eigenlijk altijd bavaria :) :smoke: maar als je dit niet lust halen we effe samen een jupiler :stoned:

Party time :) :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
Carslberg--->probably the best beer in the world :hearteyes: :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...

zoals dit?

T
TranskeiRooibaartLid
01-01-2024, 00:00
#9
Orval!!
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien een beetje corny maare vind amstel en heineken het lekkerst, wiekse is ook wel okeej :beer:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb eigenlijk een paar bieren, niet echt 1 :

-Palm
-Duvel
-Alfa
-Krieck (eigenlijk alle :beer:)
-CORONA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#13
ok ik weet dat de meeste hier nederlanders zijn en ik wil niemand beledigen maar in vergelijking met onze bieren is dat van jullie maar kattepis :beer: olangs was er og een smaaktest omdat heiniken wou bewijzen dat ze helemaal niet zo slecht ware, : resultaat: het kwam op de laatste plaats en werd beschreven als waterachtig en chemisch.... proef onze prachtige belgische bieren!!!!!!!!!!!!!!! :beer: :grin:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#14
nogmaals niemand hoeft zich beledigt te voelen...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
wtf al dat heineken hier. heineken smaakt gewoon vuil en heeft een gore nasmaak.
jupiler primus is me allemaal gelijk maar geen heineken!
r
rudyvLid
01-01-2024, 00:00
#16
duvel :smilingimp:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stella Artios en Jupiler
o
oldskoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
JU-pilar :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe mij maar een grolschje (als standaardbier), en anders gaat er zo'n lekker zwaar belgisch trapistje ook wel in :beer:
c
crazydillieLid
01-01-2024, 00:00
#20
duvel !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."